steintju Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 dus kan je daar ook in vliegen en de achterkant open doen. en als dat kan hoe heet dat vliegtuig en waar staat ie. Reageren
PrioX Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Dit is alleen voor de missie gedaan .. Als je wilt weten hoe je wel in een groot vliegtuig moet vliegen Klik (SnapMap) Ik dacht dat het vliegtuig van die missie alleen te krijgen is door mods.. het spijt me als dit niet klopt Reageren
steintju Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 ja dat vliegtuig ken ik maar dat dacht ik eerst ook Reageren
Basssss Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Dat vliegtuig is buiten die missie niet te vinden en daarom enkel te krijgen met mods. Bij het voertuig zelf kun je er ook niet achterin, de binnenkant zelf is namelijk een simpele onzichtbare kamer 1000 meter boven de grond. Met een andere voertuig mod kun je deze kamer in het vliegtuig zelf zetten, let wel op dat het vliegtuig daardoor minstens drie keer zo groot word. Reageren
Albert03 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Het vliegtuig is een Andromada, en het is alleen te krijgen met mods of een trainer. De laadklep kan open en dicht met de numerieke toetsen 8 en 2, maar er kan/kunnen GEEN voertuig(en) in. Omdat het interieur zich buiten het vliegtuig bevind. Meer informatie: Klik Bewerkt: 5 februari 2010 door Albert03 Reageren
The360box Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Eigenlijk wel raar dat je als je een game ''bouwt'' je het interieur ergens anders zet. Altijd al raar gevonden die Hemels en andere ''enge'' dingen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Zoals het spel is is het heel lastig om te lopen en te rennen terwijl je in of op een voertuig staat. Dit is van toepassing bij twee missies: Stowaway en Freefall. Daarnaast zijn de interieurs van deze vliegtuigen groter dan de exterieurs. Ik vind het dus niet vreemd dat ze daarom voor deze simpele oplossing hebben gekozen. Door gebruik te maken van die hemels (die overigens helemaal niet eng zijn) zijn ze dus in staat om een interieur te bouwen zonder dat ze daarbij beperkt worden door het exterieur. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Het vliegtuig is een Andromada, en het is alleen te krijgen met mods of een trainer. De laadklep kan open en dicht met de numerieke toetsen 8 en 2, maar er kan/kunnen GEEN voertuig(en) in. Omdat het interieur zich buiten het vliegtuig bevind. Meer informatie: Klik Er bestaan wel mods waardoor er wel auto;s in kunnen maar de engine van GTA SA kan dat niet aan. De auto gaat dan 'rijden' in het toestel en valt door de laadklep heen naar buiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.