Jump to content

Space


Puma

Recommended Posts

Guitar symfonie die ik geschreven heb, gemaakt met Guitar Pro en ook opgenomen met dat programma. Ik wil het ooit nog eens gaan inspelen als dat kan, maar daar heb ik eerst een studio ofzo voor nodig en die heb ik op dit moment niet :D.

Mooi film geluid. Mag ik hem gebruiken voor mijn filmpjes?

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt goed! Heb je die drums zelf gespeeld of op de computer gemaakt? Vanaf het moment dat ze erin zitten zou de gitaar iets harder moeten, maar dat is dan ook alles. Klinkt verder goed! :)

Offtopic: Ander vraagje.. Hoe neem jij het geluid van je (ik neem aan elektrische) gitaar op je computer op? Sluit je hem aan of met een microfoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt! Ik houdt niet van deze soort gitaar, maar wel erg mooi gemaakt! Klinkt ook goed.

Mooi ritme!, maar wat er al boven mij is gezegt, vanaf de drum moet de gitaar ietsje, maar dan ook echt ietsjes harder!

Hoeveel moet het kosten btw?!

je me er geld voor betaalt (en da's geen grapje :puh:). Iemand anders nog een comment?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Klinkt goed! Heb je die drums zelf gespeeld of op de computer gemaakt? Vanaf het moment dat ze erin zitten zou de gitaar iets harder moeten, maar dat is dan ook alles. Klinkt verder goed! :)

Offtopic: Ander vraagje.. Hoe neem jij het geluid van je (ik neem aan elektrische) gitaar op je computer op? Sluit je hem aan of met een microfoon?

Volgens mij heeft ie het gewoon met guitar pro gedaan, maar volgens mij kan je het ook met een line 6 POD studio doen (Klik)

trouwens best wel cool hoor, maar de gitaar klinkt niet heel echt door guitarpro

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...