Bonk1985 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Missie(s): Flightschool Cheaten: nee Versie: 1 Overig: GTASAsf7.b Bewerkt: 6 februari 2010 door Bonk1985
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Welkom op GTAForum.nl Bonk1985 Kies in het vervolg eerst zorgvuldig een sub-forum uit voordat je een nieuw topic start. Missie-aanvragen horen uiteraard thuis in het sub-forum 'SA: Missie & Savegame Aanvraag' en niet in het sub-forum 'SA: Missie Hulp'. Lees eerst de regels voor het aanvragen van een missie voordat je een nieuw topic start in dit sub-forum. Nadat je de regels gelezen hebt kan je mij een PB sturen met een correcte aanvraag, dan zal ik dit topic weer open stellen met de correcte aanvraag. Om mij een PB te sturen kan je hier links op het envelopje klikken. Edit: Correcte aanvraag ontvangen - topic weer geopend. Bewerkt: 6 februari 2010 door _KoE_Mzungu
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Doe ik. Ik zou binnen een kwartier / half uurtje klaar moeten zijn. Je savegame voldoet niet aan de regels. klik Stuur mij een PB als je een savegame wilt uploaden die wel aan de regels voldoet.
Bonk1985 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Heb nu gesaved aan het vliegveld en de savegame aangepast in men eerste post.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) Flight School: goud. Flying Skill ++ en vliegbrevet (toegang tot alle vliegvelden); Stuntplane, Rustler en Hunter op Verdant Meadows, Victim zal na het telefoontje van Woozie z'n deuren openen. Ik heb geen cheats noch modificaties gebruikt, savegame in de bijlage. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 7 februari 2010 door _KoE_Mzungu
Bonk1985 Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Flight School: goud. Flying Skill ++ en vliegbrevet (toegang tot alle vliegvelden); Stuntplane, Rustler en Hunter op Verdant Meadows, Victim zal na het telefoontje van Woozie z'n deuren openen. Ik heb geen cheats noch modificaties gebruikt, savegame in de bijlage. Veel plezier met de rest van het spel. Heel hard bedankt!!!
Recommended Posts