LibertySeasnake Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Ik moet hulp nodig hebben. Hoe install leer ik een Simple native trainer. Maak niet uit welke versie. Misschien v5.2 Kun je me helpen. Ik heb een "windows HP" Sommige Gta trainers die je kan downloaden werkte niet op mij: windows HP. Kun me helpen? Bewerkt: 5 februari 2010 door LibertySeasnake Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Je hebt eerst een Asi-loader of XLiveLess nodig (ik raad de Asi-loader aan, omdat je met XLiveLess niet meer online kan). Het bestandje dat je daarbij krijgt zet je in je hoofd GTA IV map. Daarna download je de Simple Trainer en plaats je de bestandjes Trainer.asi en Trainer.ini in je GTA IV map. Topic verplaatst naar Modding forum. Reageren
bleufire Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik heb dit ook gedaan alleen nu start GTA IV niet meer op, krijg steeds foutmelding... Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Misschien wel zo handig als je zegt welke foutmelding. Reageren
bleufire Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Misschien wel zo handig als je zegt welke foutmelding. Bij het opstarten krijg ik: Grand Theft Auto IV werkt niet meer. en dan moet je even wachten, en dan staat er: programma afsluiten Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Heb je de nieuwste versie van GTA IV (#5, 1.0.0.4) en de nieuwste versies van de asi loaders en hooks? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.