Jump to content

probleem...


Martijn1978

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem bij het spelen van GTA4. Ik kan namelijk geen nieuwe missies meer starten. het probleem is ontstaan toen ik een smsje kreeg van een "unknown contact" met de tekst "meet me at the pier". Als ik me naar de pier begeef (op de kaart staat daar een ?) staat daar gewoon zo'n gele pijl voor het starten van de missie maar hoe ik ook door de pijl loop... de missie begint niet, er gebeurt gewoon helemaal niets.

Ook alle andere gele pijlen voor het starten van een nieuwe missie (bijv. bij Brucie of Dwayne etc.) doen het niet maar als ik Michelle uitnodig voor een uitstapje werkt de gele pijl bij haar voor de deur gewoon weer wel.

Heeft iemand een idee waar dit door komt en wat ik moet doen???

Ik heb tijdens het spelen wel cheatcodes gebruikt.

Vast bedankt.

Groeten,

Martijn

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij zij ook dat het niet werkt bij "Bijv. bij Brucie of Dwayne etc." En die zijn niet verbonden met tijdstippen.

Als je het voor de PC speelt, gebruik je mods?

Ow sorry... Ik speel het spel op de PS3. En inderdaad ook andere missies kan ik niet meer starten. Ik heb bijv. NO.1 nog niet voltooid en bij Brucie voor de deur staat dus gewoon die gele pijl. Hij doet alleen niets...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...