Jump to content

GTA IV episodes signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

V1

EpisodesofLC.jpg

V2

EpisodesofLCV2.jpg

Ik heb de plaatjes gewoon in de rol gezet, effectjes toegevoegd, en de tekst. Wat vinden jullie, ik vind m redelijk geslaagd

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

De gebruikte foto's zijn onduidelijk, en de rol loopt aan de bovenkant niet recht. Ook krijg ik op de een of andere manier last van m'n ogen als ik er naar kijk, misschien te fel?

Een goed idee, maar de volgende keer zou ik wat betere plaatjes nemen, en het plaatje een mooie vierkant maken (als dat hoort, tenminste, wat hier imo wel hoort)

5/10

Geplaatst:

Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein

4.5/10

Geplaatst:

Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein

4.5/10

Ik zal de rol wat verandern, de plaatjes zijn misschien iets te scherp, en ik zal ze vierkant maken

Geplaatst:

4.5/10

Ik zal de rol wat verandern, de plaatjes zijn misschien iets te scherp, en ik zal ze vierkant maken

Ik zou je signature ook wat groter maken, zodat de plaatjes meer opvallen

Geplaatst:

Ik vind het een strak design en zie wel wat er op de plaatjes staat.

Enige minpuntjes is dat het vanboven niet helemaal gelijk loopt en de kwaliteit van de afbeelding niet helemaal zuiver is.

Dat kan komen omdat je de afbeelding iets teveel gesharped hebt, dus blur het een beetje.

Verder niets op aan te merken. 9/10

Geplaatst: (bewerkt)

4.5/10

Ik zou je signature ook wat groter maken, zodat de plaatjes meer opvallen

Hij is al 500 x 150, en als ik hem te erg uitrek is ie niet zo mooi vind ik.

Edit: V2 toegevoegd, ik zie geen verschil eigenlijk :(

Bewerkt: door Royboow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...