Royboow Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) V1 V2 Ik heb de plaatjes gewoon in de rol gezet, effectjes toegevoegd, en de tekst. Wat vinden jullie, ik vind m redelijk geslaagd Bewerkt: 5 februari 2010 door Royboow Reageren
Hayte Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 De gebruikte foto's zijn onduidelijk, en de rol loopt aan de bovenkant niet recht. Ook krijg ik op de een of andere manier last van m'n ogen als ik er naar kijk, misschien te fel? Een goed idee, maar de volgende keer zou ik wat betere plaatjes nemen, en het plaatje een mooie vierkant maken (als dat hoort, tenminste, wat hier imo wel hoort) 5/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein 4.5/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein 4.5/10 Ik zal de rol wat verandern, de plaatjes zijn misschien iets te scherp, en ik zal ze vierkant maken Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein 4.5/10 Ik zal de rol wat verandern, de plaatjes zijn misschien iets te scherp, en ik zal ze vierkant maken Ik zou je signature ook wat groter maken, zodat de plaatjes meer opvallen Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Ik vind het een strak design en zie wel wat er op de plaatjes staat. Enige minpuntjes is dat het vanboven niet helemaal gelijk loopt en de kwaliteit van de afbeelding niet helemaal zuiver is. Dat kan komen omdat je de afbeelding iets teveel gesharped hebt, dus blur het een beetje. Verder niets op aan te merken. 9/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Helaas moet ik me aansluiten bij Hayte, plaatjes onduidelijk, rol loopt niet recht, misschien iets te klein 4.5/10 Ik zal de rol wat verandern, de plaatjes zijn misschien iets te scherp, en ik zal ze vierkant maken Ik zou je signature ook wat groter maken, zodat de plaatjes meer opvallen Hij is al 500 x 150, en als ik hem te erg uitrek is ie niet zo mooi vind ik. Edit: V2 toegevoegd, ik zie geen verschil eigenlijk Bewerkt: 5 februari 2010 door Royboow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.