TAD18 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Hey ik heb een vraagje, ik heb recentelijk GTA SA ACC gedownload en op de juiste wijze geïnstalleerd maar hij werk niet. Kan iemand mij helpen? Alvast Bedankt, TAD18 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Verplaatst naar overige hulp. Tipje: Geef wat meer informatie over welk programma/mod je wil installeren en hoe je het hebt gedaan. Reageren
TAD18 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 (bewerkt) Het programma heet Advanced Car Control, ik heb gezien wat je er allemaal mee kan maar hij werkt niet bij mij. Aangezien het een CLEO Mod is moest je hem volgens mij in de map: C/programfiles/rockstar games/gta sanandreas plaatsen, dit heb ik dan ook gedaan maar hij werkt niet. Bewerkt: 6 februari 2010 door TAD18 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Je moet ook CLEO3 geïnstalleerd hebben, dit kan je met deze tutorial doen. Daarna moet je het .cs bestand in de map CLEO doen in je San Andreas map. Reageren
TAD18 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Bedankt voor de hulp het werkt nu! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.