Jump to content

Advies voor een nieuwe laptop?


goudewup

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen (geen desktop vanwege ruimte problemen)

En ik wil er een beetje goed op kunnen gamen, maar ik heb geen idee waar ik naar moet kijken...

Ik weet alleen de grafische kaart, het werkgeheugen en het gewone geheugen.

Maar ik heb bijv. al geen idee hoe je ziet of een grafische kaart een beetje goed is.

Dus ik vraag jullie om advies, wat zijn goeie game-laptops en aan wat zie ik hoe goed een grafische kaart is?

Dit staat bij IV technische problemen omdat het technisch is, de laptop IV moet kunnen draaien en ik geen betere plek wist :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een laptop waar je GTA IV op wilt spelen, ben je al gauw een eurotje of 1000 kwijt hoor. En dan praten we over GTA IV op low/medium. Laptops die GTA IV op high kunnen draaien, ga je al snel richting de 1500 á 2000 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat ik heb gelezen dat je geen desktop wil, wil ik toch even benadrukken dat je voor 500/600 euro een PC hebt die GTA IV net zo goed kan draaien als een laptop van 1500. Als je écht geen ruimte hebt, zou dat dus jammer zijn. Ik zou dit in ieder geval aanleiding vinden om ruimte te creëren.

Je kan tevens ook eventueel 2e hand een gaming laptop proberen te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...