Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Hoi! Ik wil weer een nieuwe sig... Dit keer van GTA Ballad of Gay Tony... Type: signature en als je als extra een avatar kunt maken: toppie!! Stijl: GTA Ballad of Gay Tony Grootte: 500x150 Afbeelding: APC tank Tekst: Grand Theft Auto TOM zoals het in logo is; Grand Theft Auto gewoon zoals op artwork staat en TOM zoals op het doosje: Ballad of Gay Tony staat... (als je nie snapt wat ik bedoel moet je even zeggen...) Rand: Graag met de kleuren van het logo die op de artwork staat. Kleuren: officiele kleuren, bij afbeelding en naam... Render: - Extra: Toch nog even een uitlegje van wat ik bedoelde bij "Tekst": - Grand Theft Auto moet gewoon met de glans zoals het bovenste deel van het normale logo - TOM moet zoals op het doosje dit staat: Ballad of Gay Tony... Misschien als ik het zo uitleg: Het logo moet gewoon hetzelfde alleen moet je Ballad of Gay Tony weghalen en daar neerzetten met zelfde lettertype en kleuren: TOM... Ik hoop niet dat het teveel werk is ofzo... MVG Tom a.k.a. Grand Theft Auto TOM
.NightFlower Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Hej Tom, ik heb even snel wat geprobeerd. Zoals je aangaf heb ik de stijl van 'The Ballad of Gay Tony' in de signature verwerkt, dit heb ik gedaan als achtergrond. Verder heb ik in de eerste versie alleen de tank uitgeknipt, en in de tweede versie 'Tony' met de explosie erbij gelaten en wat gesmudged. De border heb ik in de kleuren van de tekst 'The Ballad of Gay Tony gemaakt, zoals je vroeg. Enkel lukt mij nog niet om deze ook als lettertypen om je naam zo te maken.. Maargoed kijk eerst maar even of je dit wel wat vindt
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Hej Tom, ik heb even snel wat geprobeerd. Zoals je aangaf heb ik de stijl van 'The Ballad of Gay Tony' in de signature verwerkt, dit heb ik gedaan als achtergrond. Verder heb ik in de eerste versie alleen de tank uitgeknipt, en in de tweede versie 'Tony' met de explosie erbij gelaten en wat gesmudged. De border heb ik in de kleuren van de tekst 'The Ballad of Gay Tony gemaakt, zoals je vroeg. Enkel lukt mij nog niet om deze ook als lettertypen om je naam zo te maken.. Maargoed kijk eerst maar even of je dit wel wat vindt Ik vind ze tot nu toe idd wel mooi... Maar is het dus moeilijk om mijn naam in het logo te krijgen??? Want ik vind het eigenlijk het allermooist als mijn naam met die lettertype te krijgen is...
.NightFlower Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik vind ze tot nu toe idd wel mooi... Maar is het dus moeilijk om mijn naam in het logo te krijgen??? Want ik vind het eigenlijk het allermooist als mijn naam met die lettertype te krijgen is... Ik zal het proberen
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik vind ze tot nu toe idd wel mooi... Maar is het dus moeilijk om mijn naam in het logo te krijgen??? Want ik vind het eigenlijk het allermooist als mijn naam met die lettertype te krijgen is... Ik zal het proberen Thanks!
.NightFlower Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik heb de omlijning met de hand geprobeerd, het is niet helemaal perfect gelukt.. kijk maar of je het met deze kwaliteit kan/wil gebruiken: [img=http://img191.imageshack.us/img191/9929/signaturetoml.jpg] [img=http://img697.imageshack.us/img697/7619/signature2tomr.jpg]
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik heb de omlijning met de hand geprobeerd, het is niet helemaal perfect gelukt.. kijk maar of je het met deze kwaliteit kan/wil gebruiken: [img=http://img191.imageshack.us/img191/9929/signaturetoml.jpg] [img=http://img697.imageshack.us/img697/7619/signature2tomr.jpg] Ze zijn mooi geworden!!! Ik heb je trouwens in de respectlijst gezet...
.NightFlower Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ze zijn mooi geworden!!! Ik heb je trouwens in de respectlijst gezet... Mooi dat je er tevreden mee bent
Recommended Posts