tibezwiep Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 hey, Een domme vraag, maarkom Ik zit nu ongeveer halfweg met de missies in sa en dan gebeurd het wel eens dat ze mislukken. Nu heb ik gehoord dat je delen van een missie kan overslaan als je die al gedaan hebt met "tripskip" hoe geraak ik nu aan zo'n "tripskip" enzo, want ik weer er zeg maar niets van! :$ alvast bedankt, Tib. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Een tripskip is bv als je lang moet rijden om ergens naartoe te gaan in een missie kun je tripskip activeren zodat je direct bij het punt bent waar je moet komen. (Tripskip werkt alleen als je de missie al enkele keren hebt gedaan) Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Tripskip is de mogelijkheid in GTA San Andreas om delen van missies over te slaan als je een missie hebt gefaald. Dit is maar bij enkele missies zo: Gray Imports, OG Loc, Madd Dogg's Rhymes, The Green Sabre, Badlands, Body Harvest, Lure, Photo Opportunity, Interdiction, You've had your Chips, Don Peyote, Freefall, Saint Mark's Bistro, Misappropriation, Cut Throat Business. Op WikiGTA staat het bij het kopje 'Tips' aangegeven van waar tot waar je die missie over kunt slaan. Overslaan van die missie gaat het met de Y-toets (PC) of het pijltje omhoog (PS2/Xbox). Reageren
tibezwiep Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Dankje, ik zal het straks eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.