Jump to content

Gta sa: tripskip

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Een domme vraag, maarkom :clown:

Ik zit nu ongeveer halfweg met de missies in sa en dan gebeurd het wel eens dat ze mislukken.

Nu heb ik gehoord dat je delen van een missie kan overslaan als je die al gedaan hebt met "tripskip"

hoe geraak ik nu aan zo'n "tripskip" enzo, want ik weer er zeg maar niets van! :$

alvast bedankt, Tib.

Geplaatst:

Een tripskip is bv als je lang moet rijden om ergens naartoe te gaan in een missie kun je tripskip activeren zodat je direct bij het punt bent waar je moet komen.

(Tripskip werkt alleen als je de missie al enkele keren hebt gedaan)

Geplaatst:

Tripskip is de mogelijkheid in GTA San Andreas om delen van missies over te slaan als je een missie hebt gefaald. Dit is maar bij enkele missies zo: Gray Imports, OG Loc, Madd Dogg's Rhymes, The Green Sabre, Badlands, Body Harvest, Lure, Photo Opportunity, Interdiction, You've had your Chips, Don Peyote, Freefall, Saint Mark's Bistro, Misappropriation, Cut Throat Business. Op WikiGTA staat het bij het kopje 'Tips' aangegeven van waar tot waar je die missie over kunt slaan. Overslaan van die missie gaat het met de Y-toets (PC) of het pijltje omhoog (PS2/Xbox).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...