GTAFreak007 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Hoi, Ik heb sinds kort een nieuwe monitor. Deze heeft nu HDMI en ik speel er met m'n PS3. Nu is mijn vraag is het mogelijk om m'n gameplay op te nemen via de PC ? De pc is aangesloten via de VGA . Dus iemand die kan helpen Alvast bedankt Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Met een dazzle ? Als dat mogelijk is ik heb hier zo'n ding liggen Het is geen dazzle maar een USB stick waar ik zo een kabel kan insteken met Rrood geel en wit Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Het kan ook met een tv-kaart als je die in je PC hebt hangen, dan heb je alleen de software erbij nodig. Ik heb alleen geen idee hoe je de kabels dan precies zou moeten aansluiten. Met een Pinnacle Dazzle of een Pinnacle Video Transfer kan je zowel van je PS3 als van je 360 opnemen. Ik gebruik zelf een Pinnacle Video Transfer, zodat ik niet steeds mijn console in de buurt van mijn laptop hoef te hebben. Met de Pinnacle Video Transfer mikt het dingetje al je beeldmateriaal op een USB. Die kan je later na het opnemen voor het editen in je pc schuiven. [table=header]EDIT[/table]Misschien werkt Fraps dan ook wel, als je je PS3 windowed op je beeldscherm weergeeft. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Het kan ook met een tv-kaart als je die in je PC hebt hangen, dan heb je alleen de software erbij nodig. Ik heb alleen geen idee hoe je de kabels dan precies zou moeten aansluiten. Met een Pinnacle Dazzle of een Pinnacle Video Transfer kan je zowel van je PS3 als van je 360 opnemen. Ik gebruik zelf een Pinnacle Video Transfer, zodat ik niet steeds mijn console in de buurt van mijn laptop hoef te hebben. Met de Pinnacle Video Transfer mikt het dingetje al je beeldmateriaal op een USB. Die kan je later na het opnemen voor het editen in je pc schuiven. [table=header]EDIT[/table]Misschien werkt Fraps dan ook wel, als je je PS3 windowed op je beeldscherm weergeeft. Hoe zou ik m'n ps3 dan windowed op mijn scherm krijgen ? Want in het menu van men monitor staat er niets van window in window zoals bij mn TV Is er software ofzoiets voor ? Dat ik dan in windows zelf de source dan HDMI kan zetten ? Reageren
Hayte Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Het kan ook met een tv-kaart als je die in je PC hebt hangen, dan heb je alleen de software erbij nodig. Ik heb alleen geen idee hoe je de kabels dan precies zou moeten aansluiten. Met een Pinnacle Dazzle of een Pinnacle Video Transfer kan je zowel van je PS3 als van je 360 opnemen. Ik gebruik zelf een Pinnacle Video Transfer, zodat ik niet steeds mijn console in de buurt van mijn laptop hoef te hebben. Met de Pinnacle Video Transfer mikt het dingetje al je beeldmateriaal op een USB. Die kan je later na het opnemen voor het editen in je pc schuiven. [table=header]EDIT[/table]Misschien werkt Fraps dan ook wel, als je je PS3 windowed op je beeldscherm weergeeft. Dit gaat niet met z'n huidige samenstelling, omdat de PS3 totaal geen contact heeft met de computer (over je Edit). @Freak, Als je tulp stekkers in die USB adapter stopt, krijg je dan beeld via je computer? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Het kan ook met een tv-kaart als je die in je PC hebt hangen, dan heb je alleen de software erbij nodig. Ik heb alleen geen idee hoe je de kabels dan precies zou moeten aansluiten. Met een Pinnacle Dazzle of een Pinnacle Video Transfer kan je zowel van je PS3 als van je 360 opnemen. Ik gebruik zelf een Pinnacle Video Transfer, zodat ik niet steeds mijn console in de buurt van mijn laptop hoef te hebben. Met de Pinnacle Video Transfer mikt het dingetje al je beeldmateriaal op een USB. Die kan je later na het opnemen voor het editen in je pc schuiven. [table=header]EDIT[/table]Misschien werkt Fraps dan ook wel, als je je PS3 windowed op je beeldscherm weergeeft. Dit gaat niet met z'n huidige samenstelling, omdat de PS3 totaal geen contact heeft met de computer (over je Edit). @Freak, Als je tulp stekkers in die USB adapter stopt, krijg je dan beeld via je computer? Ja maar dan moet ik eerst zo'n programmatje opstarten waarmee ik de source van die USB kan selecteren en dat is dus een niet al te groot schermpje =| Reageren
Hayte Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Hoe heet dat programmatje? En kan je niet een ander programma gebruiken? Er is geen full-screen knop in dat programma? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 GTAFreak, je kan nooit op je HD scherm opnemen via de VGA kabel naar de PC. Als je een soort van Dazzle hebt steek dan deze PS3 kabels erin Als je kabels in de USB capture ding zet. Dan zie je geen beeld op je HD scherm. Als je wel beeld wilt zien moet je op een gewoon tv spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.