.Levi. Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Met twee weken inzendtijd twee signatures binnen gekregen met als thema Games. Had ik niet verwacht, maar blijven uitstellen is ook niet de bedoeling. The show must go on. Zie hier de ingezonden signatures. Stemmen doe je als volgt: [b]Naam:[/b] (Kandidaat) [b]Waarom:[/b] (Niet verplicht) The best of luck.
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Mooie signature in zijn geheel. Die van Kloep is helaas erg druk, donker wat wat té blauw.
-Matthijs- Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Mooie kleuren, leuke render en een goedogend totaalplaatje. Kortom: een prima signature.
Thundercover Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Naam: xLogiCx Waarom: De mooiste signature van de twee. Die van Kloep vind ik niet helemaal goed ogen, het is net alsof het onscherp is. Tevens vind ik hem ook een beetje rommelig. Met de gekozen afbeelding had er denk ik wel meer uitgehaald kunnen worden. xLogiCx is daar meer ingeslaagd, al had de tekst in mijn ogen iets beter geplaatst kunnen worden.
.Levi. Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Gefeliciteerd met je overwinning xLogiCx! Jouw ingezonden signature zal 1 maand boven aan het Graphics forum komen te hangen.
Recommended Posts