Jump to content

TomTom GO update

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jah, ik heb dus een TomTom Go Classic, en op de een of andere manier werkt mijn TomTom Home niet, dus kan ik niet updaten.

Ik zie nu juist dat op de TomTom momenteel Navcore versie 4 staat, terwijl een van de laatste voor de Go Classic toch 7.903 ofzo is.

Ik zoek nu al de heeele tijd achter die Navcore, aangezien de Home niet werkt, maar ik kan ze maar niet krijgen.

Dus, en ik weet niet op dit onder Warez valt, ik vermoed van niet aangezien ze gratis downloadbaar is via TTHome, kan iemand me een of andere dl link geven voor de TT software versie 7.903?

ICE

Right, nu het toch verplaatst is pas ik de vraag wat aan.

Het probleem bestaat er dus uit dat als ik mijn TTGo aansluit op de pc, TomTom Home wel opstart, maar dan is er dit:

2up4qx0.jpg

(In de iconenbalk ding onderaan zegt hij dus Aangesloten, in het programma zelfs zegt hij 'Niet aangesloten)

En in de online handleiding voor TTHome staat er dat je dan ergens op je TomTom apparaat moet op 'Verbinding maken OK' drukken, maar ik krijg alleen dit scherm:

2e0lqg4.jpg

PROBLEEM: Bijgevolg kan ik dus geen update doen van de TT Navcore, die je normaal met TTHome zou kunnen downloaden. Momenteel staat 4.iets op mijn sd kaart, en ik zou er 7.903 (de laatste is dat denk ik voor de TTGo Classic) willen opzetten.

Bewerkt: door ICE-Spirit
Geplaatst:

Wellicht dat het handig is om eerst even uit te zoeken waarom TT Home het niet doet bij jou.

Verplaatst naar Software..

Ok, hoofdpost wat aangepast.

Geplaatst:

Probeer anders eens versie 1.6 van TomTom Home uit. Ik heb ergens gelezen dat versie 2 enkel goed werkt met firmware versie 6 of hoger.

Mvg, BV_1993

Geplaatst:

Probeer anders eens versie 1.6 van TomTom Home uit. Ik heb ergens gelezen dat versie 2 enkel goed werkt met firmware versie 6 of hoger.

Mvg, BV_1993

Allright, nu kan ik de Go wel verbinden met de PC, en TTHome herkent de Go ook, alleen, als ik nu op 'Download uw Updates' druk, staat er dat er geen updates zijn... Terwijl op de SD kaart versie 4.420 staat, en de TTGo software, naar mijn weten, nu toch al aan 7.903 of iets zit.

2r2vq6q.jpg

(hierboven)Mss niet zo duidelijk, maar er staat wel degelijk 4.420

nmdv6t.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...