jvj Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Hey ik heb Kelly Slater's Pro Surfer en ik wil die op m'n 64-bits vista installeren/spelen. Het probleem is dus de 64-bits. Het spel is zo hard anti-compatibel met mijn pc gelijk olie op water. Ik heb hem naar een iso-bestand omgezet. Ik heb echt alles geprobeerd om hem geïnstalleerd te krijgen, maar het lukt niet. Heeft iemand een idee om dat spel te laten denken dat ik geen 64-bits besturingssysteem heb? Reageren
Hayte Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Vijf minuten googlen Weet niet of het werkt, maar anderen zeggen van wel. Reageren
jvj Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Vijf minuten googlen Weet niet of het werkt, maar anderen zeggen van wel. Heb ik ooit al geprobeerd, maar werkte niet bij mij Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ook al compatibiliteitsmodi geprobeert? Reageren
jvj Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 ook al compatibiliteitsmodi geprobeert? Ja, en het helpt geen zak. Ik heb echt iets nodig om dat spel te laten denken dat ik een 32-bits pc heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.