josie Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Er is een photoshop Q&A maar ik heb niet echt zin om die 14 bladzijdes door te gaan kijken. Dus mijn vraag: Hoe krijg ik een gekleurd plaatje naar een zwartwit plaatje? En ook andersom? Reageren
Slimm Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Je kan het daar natuurlijk ook vragen. Van kleur naar zwart wit: Blending Options> Lumonosity Om het weer te kleuren kan je bv doen met Layer Options > New Adjustment Layer > Hue/Saturation Reageren
andyman Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Er is een photoshop Q&A maar ik heb niet echt zin om die 14 bladzijdes door te gaan kijken. Dus mijn vraag: Hoe krijg ik een gekleurd plaatje naar een zwartwit plaatje? En ook andersom? En dan kan je hem trouwens toch ook neerzetten gewoon bij Photoshop Q&A hi jstaat er niet voor niets volgens mij worden wel vaker meerdere dezelfde vragen gesteld hoor :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.