Jump to content

episodes trophies


freestyla

Recommended Posts

Ik neem aan gewoon deze:

In Grand Theft Auto IV waren de trophies hetzelfde als de achiefments van de xbox versie & pc versie.

Alleen had de ps3 1tje meer de platina trophy.

Geen idee of er een nieuwe platina trophy bij zit omdat het een stand-alone game is

We zullen moeten afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan gewoon deze:

In Grand Theft Auto IV waren de trophies hetzelfde als de achiefments van de xbox versie & pc versie.

Alleen had de ps3 1tje meer de platina trophy.

Geen idee of er een nieuwe platina trophy bij zit omdat het een stand-alone game is

We zullen moeten afwachten.

bij DLC en kleine games zitten geen platinum ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan gewoon deze:

In Grand Theft Auto IV waren de trophies hetzelfde als de achiefments van de xbox versie & pc versie.

Alleen had de ps3 1tje meer de platina trophy.

Geen idee of er een nieuwe platina trophy bij zit omdat het een stand-alone game is

We zullen moeten afwachten.

merci t zulle idd wel de zelfde zijn als bij xbox mss da ze der tog nog wa extra bijdoen zou leep zijn.

>>> Door Jacky-2007: Graag in normaal Nederlands in het vervolg, we zijn hier niet op FOK! forum<<<

Link to comment
Delen op andere websites

bij DLC en kleine games zitten geen platinum ;)

Dat dacht ik eerst ook totdat er een platinum bij de Call of Duty Classic zat :D

Dat komt doordat Call of Duty Classic geen add-on content voor Modern Warfare 2 is, maar een port van de allereerste Call of Duty (1). Het is dus een soort DLC, maar niet waarna jij verwijst (extra's voor een bestaand iets). Call of Duty Classic is een opzichzelfstaand product. De code bij de Prestige en hardcase was gewoon een extra, want hij is ook zo te downloaden in de store.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de posts hierboven lees, bestaat dus de kans dat de standalone game die je in de winkel op Blu Ray koopt, wel een plantinum trophy heeft, en dat de DLC's via PSN deze niet hebben. (Net zoiets als de radiozender die op EOLC wel staat, maar niet via DLC binnen te halen viel)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de posts hierboven lees, bestaat dus de kans dat de standalone game die je in de winkel op Blu Ray koopt, wel een plantinum trophy heeft, en dat de DLC's via PSN deze niet hebben. (Net zoiets als de radiozender die op EOLC wel staat, maar niet via DLC binnen te halen viel)

Goeie theorie, zo iets zou het kunnen zijn maar ik verwacht wel dat er binnenkort meer informatie komt over trophies etc,

Ik ga eens even de officiële site van de dlc af om te kijken of daar al meer info over staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...