Jump to content

Stevie's Car Theft


---Diablo---

Recommended Posts

Ik begrijp niet waar ik de eerste auto kan vinden voor Stevie's Car Theft. In mijn mailbox van mijn telefoon heb ik wel het sms'je kunnen vinden.

Hier staat dat hij de auto (een Rebla) heeft gezien bij Fanny Grab's, Grand East Station, ofzo..

Maar ik heb geen idee waar dat ligt. Ook via de wikigta site zelf kom ik er niet uit.

De twee locaties waar de auto volgens wikigta kon staan, heb ik niks gevonden.

Volgens mij snap ik het niet helemaal :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het is inderdaad lastig om verschillende auto's te kunnen vinden, sommige staan in donkere steegjes en andere weer aan de weg geparkeerd. Kijk dus goed om je heen als je de locatie via WikiGTA hebt gevonden aangezien die juist is.

Je hebt het over de Rebla, die kun je gewoon vinden bij The Triangle in Algonquin. Op de Sms'jes van Stevie staat een duidelijke uitleg van de locatie aangegeven. Het makkelijkste is om via ->deze<- pagina de locaties op te zoeken. Veel succes verder!

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Het is inderdaad lastig om verschillende auto's te kunnen vinden, sommige staan in donkere steegjes en andere weer aan de weg geparkeerd. Kijk dus goed om je heen als je de locatie via WikiGTA hebt gevonden aangezien die juist is.

Je hebt het over de Rebla, die kun je gewoon vinden bij The Triangle in Algonquin. Op de Sms'jes van Stevie staat een duidelijke uitleg van de locatie aangegeven. Het makkelijkste is om via ->deze<- pagina de locaties op te zoeken. Veel succes verder!

Effe checken of het klopt wat ik nu zeg. Op wikigta staat bij de Rebla dat hij bij 'The Triagnle' moet staan. Als ik klik op de kaart van plekken waar ik de Rebla zou moeten vinden. Kan ik er inderdaad één vinden in de buurt van 'The Triagnle'. Als het goed is zou hij daar dus moeten staan? Maar dat klopt weer niet met de informatie die in het sms'je staat.

Mocht ik dan de auto vinden, moet ik er dan gewoon instappen en wijst het zich dan vanzelf.

En dan nog dit: was het ook mogelijk geweest zonder deze site??

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke informatie op WikiGTA klopt wel hoor, ik heb hem ook vaak gebruikt bij het zoeken, maar het is wel mogelijk om zonder de site de voertuigen te vinden hoor, hoe zouden ze anders ooit aan die pagina zijn geraakt?

De Rebla die jij zoekt staat aan Grand Easton Terminal/Station, dat is hetzuidelijkste knooppunt van de Subway.

Dus zou je om je zoektocht korter te maken gewoon de Subway kunnen nemen naar Grand Easton, hier afstappen en naar boven komen, zo zit je al in de juiste omgeving. Uitgaande van de beschrijving staat jou Rebla hier.

Eenmaal ingestapt zal je onderin het scherm: 'You found the vehicle, Stevie was looking for' krijgen. Breng je nu gevonden voertuig naar de garage van Stevie, met of zonder te veel ongelukken hoe minder schade des te meer geld je ervoor krijgt. Veel succes met de Car Thefts :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke informatie op WikiGTA klopt wel hoor, ik heb hem ook vaak gebruikt bij het zoeken, maar het is wel mogelijk om zonder de site de voertuigen te vinden hoor, hoe zouden ze anders ooit aan die pagina zijn geraakt?

De Rebla die jij zoekt staat aan Grand Easton Terminal/Station, dat is hetzuidelijkste knooppunt van de Subway.

Dus zou je om je zoektocht korter te maken gewoon de Subway kunnen nemen naar Grand Easton, hier afstappen en naar boven komen, zo zit je al in de juiste omgeving. Uitgaande van de beschrijving staat jou Rebla hier.

Eenmaal ingestapt zal je onderin het scherm: 'You found the vehicle, Stevie was looking for' krijgen. Breng je nu gevonden voertuig naar de garage van Stevie, met of zonder te veel ongelukken hoe minder schade des te meer geld je ervoor krijgt. Veel succes met de Car Thefts :) .

Oke, hartstikke bedankt voor je moeite.

Dan ga ik nog één keer irritant doen :schater:

Hoe weet jij eigenlijk waar Grand Easton Station ligt? Dan kan ik de volgende auto's tenminste zelf proberen te vinden :tu:

Alvast bedankt..

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik heel de map uit me hoofd ken, tot bijna alle straten toe :7 . Grand Easton Terminal/Station komt wel vaker in het verhaal voor, het refereert naar het Central Station in NY. Ook handig om het te vinden: het ligt net ten zuiden van de GetaLife-Building, het ligt net naast mekaar in dezelfde blok :) . Je kan altijd vragen waar je iets moet zoeken, maar daar is WikiGTA toch zo handig in.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik heel de map uit me hoofd ken, tot bijna alle straten toe :7 . Grand Easton Terminal/Station komt wel vaker in het verhaal voor, het refereert naar het Central Station in NY. Ook handig om het te vinden: het ligt net ten zuiden van de GetaLife-Building, het ligt net naast mekaar in dezelfde blok :) . Je kan altijd vragen waar je iets moet zoeken, maar daar is WikiGTA toch zo handig in.

Dan wordt het inderdaad toch maar aardig wat op Wikigta zoeken..

Op de map bij in het spel zelf.. is het natuurlijk ook niet te vinden..

Of je moet erg veel geduld hebben...

Irritant dat ze niet gewoon de locatie van de auto erbij konden doen.. net als bij Brucie..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is net het leuke eraan, je bent vereist je kennis over het spel te gebruiken en het is toch leuk om die voertuigen te zoeken. Zo heb ik al eens 10 minuten zitten zoeken rond de Carwash in Dukes achter dat vortuig terwijl het 10 meter verder de straat in stond :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is net het leuke eraan, je bent vereist je kennis over het spel te gebruiken en het is toch leuk om die voertuigen te zoeken. Zo heb ik al eens 10 minuten zitten zoeken rond de Carwash in Dukes achter dat vortuig terwijl het 10 meter verder de straat in stond :7 .

Maar ik neem aan dat jij ook Wikigta ervoor hebt gebruikt?

Zelfs jij zal niet alles uit je hoofd weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik neem aan dat jij ook Wikigta ervoor hebt gebruikt?

Zelfs jij zal niet alles uit je hoofd weten.

Zoals je zegt heb ik inderdaad bij velen WikiGTA gebruikt, maar niet bij allemaal, eerst lijkt het irritant dat je die auto's moet zoeken. Het lijkt zelf heel lang te duren, maar wees niet verrast wanneer je ze allemaal hebt gedaan en je er eigenlijk terug naar verlangt, want het is een heel leuke manier om je tijd de verdrijven :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik bij geen een WikiGTA. Gebruikt.

Je krijgt ongeveer de locatie via SMS.

Als je even op de kaart kijkt die bij je spel in het doosje zit dan zie je zo in welk district het is.

Je rijdt er naartoe en het is even zoeken.

Het is gewoon even je hersenen gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik bij geen een WikiGTA. Gebruikt.

Je krijgt ongeveer de locatie via SMS.

Als je even op de kaart kijkt die bij je spel in het doosje zit dan zie je zo in welk district het is.

Je rijdt er naartoe en het is even zoeken.

Het is gewoon even je hersenen gebruiken.

Als hij zegt dat het was bij Grand Easton Station kom ik niet zo snel bij het middelste eiland onderaan bij 'Grand Easton Terminal'...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...