Jump to content

Stevie's Car Theft


---Diablo---

Recommended Posts

Kan iemand me helpen bij het vinden van de Cavalcade?

Hij zou moeten staan bij 'The old Burger Shot' ergens in Huntingston bij St. Station..

Maar ik kan hem echt niet vinden, ik hoop dat iemand hem op de map kan 'aanwijzen'.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht ik dan de auto vinden, moet ik er dan gewoon instappen en wijst het zich dan vanzelf.

Ja, je krijgt dan een berichtje dat je de juiste auto hebt gevonden en dan hoef je alleen nog maar naar Stevie's garage te rijden. (En ik weet zo niet hoe dat eiland heet) ;)

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met een helikopter langs alle Burger Shots gevlogen, maar had hem nog niet gevonden.

In de beschrijving staat ook 'old Burger Shot'. 'Old' betekent 'oud / oude' wat in dit geval betekent dat je die Burger Shot niet kan gebruiken omdat die gesloten is. En van een gesloten Burger Shot kan je de map-icoon niet activeren / zichtbaar maken. En dus was het zinloos om bij de Burger Shots langs te gaan om dat voertuig op te zoeken. :7

Het is makkelijker om eerst op de plattegrond met je cursor / muis op zoek te gaan naar de juiste wijk waarin je een voertuig kan vinden. Als je de juiste wijk hebt gevonden kan je m.b.v. de foto die je gestuurd is en de beschrijving die daarbij staat nauwkeuriger zoeken naar de voertuigen die Stevie graag wilt hebben. Het heeft vaak weinig nut om in het wilde weg te gaan zoeken, een goede voorbereiding scheelt een hoop zoeken. Gebruik je in-game plattegrond dus verstandig.

Succes met de overige voertuigen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...