Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik vond het wel eens tijd om het Flitskikker "logo" te vernieuwen. De huidige is al ongeveer 5 jaar oud: En hier is de nieuwe dan, met een Vista-achtige "glossy" stijl: Uiteraard gemaakt in PowerPoint (versie 2010). Wat vinden jullie ervan? Mvg, Flitskikker Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ziet er goed uit . Beter dan de oude Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Heel mooi gedaan. Ziet er goed uit! :] Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik ben niet zo van vernieuwingen, maar de nieuwe versie is wel mooi geworden. Ik zou het bij het oude hebben gelaten, maar door de 'glossy' stijl ziet het er beter uit dan de vorige versie. Goed gedaan! Reageren
Pesimist Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ziet er 2010 uit gewoon een beetje frisser Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Dank jullie wel! Nog anderen die willen reageren? Mvg, Flitskikker Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Dank jullie wel! Nog anderen die willen reageren? Mvg, Flitskikker ik wil wel hoor ik vind het mooier dan de eerste.(door de glossy stijl ja) Reageren
GTA-top Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 hij is mooier maar ok wel erg groot voor een ''logo'' Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Nou Flits, hij is mooi. Dat wist je al van MSN. Mijn mening is toch dat de oude wat meer Flitskikker was. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Mooi hoor, deze is ook wat frisser en veel mooier dan die eerste! Reageren
-Stan- Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Mooi gedaan! Ik ben blij dat je het oude ontwerp hebt gebruikt. Je kan echt goed zien dat het vista style heeft omdat het glimt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Echt heel mooi en 'Vista'-stijl. Maar het oude logo had toch iets nostalgisch, wat moeilijk om dat te missen, maar het nieuwe is natuurlijk mooier . Bewerkt: 27 februari 2010 door Hearv94 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Dankjewel allemaal. @Hearv94: Tja, de opbouw is hetzelfde, er zijn alleen wat effectjes toegevoegd. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Is dit gemaakt met PowerPoint? Dat programma uit het Microsoft Office pakket? WOW. Wat je al niet kan met een dia-programma. Verder een mooi logo. Een glimmende kikker! Ziet er best professioneel uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.