Suarez Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Yo allemaal ik heb 1 vraagje Na ChaosGFX heb ik echt niet meer een grote GFX forum gevonden.... weet iemand er namelijk 1? (ja behalve GTAForum graphics gedeelte ;P) Thanks alvast! Reageren
Froop Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Niet dat ik weet. Het lijkt alsof de GFX-scene zijn hoogtijdagen heeft gehad.. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 (bewerkt) www.sigtutorials.com <--Is niet alleen voor tutorials, is gewoon normaal GFX forum. Engelse site, je moet vaak even wachten maar dan krijg je ook erg goed advies www.soccer-graphics.nl <--Deze site haat ik persoonlijk, ze hebben ieder dezelfde stijl en ze likken elkaars hielen nogal. Maar ik zet hem toch maar even neer. www.fringefx.net <--Heel snel antwoord, enige minpunt is dat mensen daar érg snel zeggen dat border & text gekilled moet worden. Engelse site. En dan nog de vele andere onder-fora bij fora zoals deze. Veel succes ermee. Bewerkt: 22 februari 2010 door CrackerzElite Reageren
Kloep Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 (bewerkt) www.sigtutotials.com www.sigtutorials.com <--Is niet alleen voor tutorials, is gewoon normaal GFX forum. Engelse site, je moet vaak even wachten maar dan krijg je ook erg goed Voordat het misgaat. Bewerkt: 22 februari 2010 door Kloep Reageren
KJF Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 sigresource.com hidden-designers.com gamerenders.com ( gebaseerd op renders maar hebben ook gfx sectie ) planetrenders.net ( /\ /\ /\ /\ ) gfxresource.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.