KingSix Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hey iedereen Ik kan de missie Life's a beach nooit beginnen. Ik heb de PC versie. Telkens als je op Y moet drukken om dan de missie te laten beginnen zegt de DJ enkel "let's dance sugar" en verder gebeurt er niks.. Ik heb al tientallen keren Y en afgewisseld met N geprobeerd maar helaas.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hmm.. Het je het al opnieuw geprobeerd?.. Bij mij was het ook allemaal een beetje vaag, maar op een gegeven moment kan je gewoon dansen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Nu werkt het. De reden is simpelweg dat voor één of andere reden de Y en N functies niet altijd werken. Zo zal je merken dat je op straat vaak een aantal keer Y moet drukken eer je iets terug zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.