Jump to content

Hoe moet je co-op?


azartjen

Recommended Posts

Dat kan niet, je kunt namelijk GTA IV niet co-oppen. Je hebt enkel de multiplayer waar je via XboxLive met andere gamers samen gamemodes kunt spelen. Waaronder ook wat kleine missies, maar je kunt de game niet co-op spelen. Ook de multiplayer kun je niet spitcreen spelen, met andere woorden: GTA IV kun je niet splitscreen spelen. Enkel in je eentje, of via Xboxlive. (verbeter me als ik het niet goed heb :sigaar: )

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, je kunt namelijk GTA IV niet co-oppen. Je hebt enkel de multiplayer waar je via XboxLive met andere gamers samen gamemodes kunt spelen. Waaronder ook wat kleine missies, maar je kunt de game niet co-op spelen. Ook de multiplayer kun je niet spitcreen spelen, met andere woorden: GTA IV kun je niet splitscreen spelen. Enkel in je eentje, of via Xboxlive. (verbeter me als ik het niet goed heb :sigaar: )

Dit klopt,

Het is op de PS3 en PC hetzelfde geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow oke thnx voor de post maarik zag op youtube wel gta 4 met splitcreen

Ze kunnen ook 2 spelende mensen naast elkaar gezet hebben zo lijkt het al gauw op splitscreen.

Als er splitscreen zou bestaan moet het zijn gedaan doormiddel van een mod op de pc zoals al gezegd is.

Voor de PS3 en Xbox360 is dit niet mogenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gta San Andreas of Vice City was het volgens mij mogelijk zonder mods. Ik had namelijk ooit een keer bij mijn vriend gta gespeeld -Vice City of San Andreas- en toen hadden we splitscreen

Bij san andreas kon je met 2 player spelen alleen geen split screen.

Je kon niet te ver uit elkaar gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...