azartjen Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Hallo ik en mijn broertje hebben gta 4 gekocht op de xbox 360 maar wij willen splitcreen weet iemand hoe ik heb ook verbinding. dankje Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) Dat kan niet, je kunt namelijk GTA IV niet co-oppen. Je hebt enkel de multiplayer waar je via XboxLive met andere gamers samen gamemodes kunt spelen. Waaronder ook wat kleine missies, maar je kunt de game niet co-op spelen. Ook de multiplayer kun je niet spitcreen spelen, met andere woorden: GTA IV kun je niet splitscreen spelen. Enkel in je eentje, of via Xboxlive. (verbeter me als ik het niet goed heb ) Bewerkt: 7 februari 2010 door Fiegel5 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Dat kan niet, je kunt namelijk GTA IV niet co-oppen. Je hebt enkel de multiplayer waar je via XboxLive met andere gamers samen gamemodes kunt spelen. Waaronder ook wat kleine missies, maar je kunt de game niet co-op spelen. Ook de multiplayer kun je niet spitcreen spelen, met andere woorden: GTA IV kun je niet splitscreen spelen. Enkel in je eentje, of via Xboxlive. (verbeter me als ik het niet goed heb ) Dit klopt, Het is op de PS3 en PC hetzelfde geval. Reageren
Fezz Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Of je moet een goede modder zijn om dat te kunnen veranderen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Ik denk dat het zelfs met Modding onmogelijk ik. Aangezien het spel dan 2 poppetjes op 2 verschillende locaties met de daarbij behorende omgeving moet laden. En ik denk dat dat niet te doen is Reageren
Fezz Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Daarom moet je ook een heel goeie modder zijn. Reageren
azartjen Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Ow oke thnx voor de post maarik zag op youtube wel gta 4 met splitcreen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Ow oke thnx voor de post maarik zag op youtube wel gta 4 met splitcreen Ze kunnen ook 2 spelende mensen naast elkaar gezet hebben zo lijkt het al gauw op splitscreen. Als er splitscreen zou bestaan moet het zijn gedaan doormiddel van een mod op de pc zoals al gezegd is. Voor de PS3 en Xbox360 is dit niet mogenlijk. Reageren
Fezz Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Voor de pc denk ik ook niet. Splitscreen was volgensmij in sa wel mogelijk. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Voor de pc denk ik ook niet. Splitscreen was volgensmij in sa wel mogelijk. Mischien dat een goede mod dit voor elkaar krijgt. Reageren
Fezz Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik gta San Andreas of Vice City was het volgens mij mogelijk zonder mods. Ik had namelijk ooit een keer bij mijn vriend gta gespeeld -Vice City of San Andreas- en toen hadden we splitscreen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik gta San Andreas of Vice City was het volgens mij mogelijk zonder mods. Ik had namelijk ooit een keer bij mijn vriend gta gespeeld -Vice City of San Andreas- en toen hadden we splitscreen Bij san andreas kon je met 2 player spelen alleen geen split screen. Je kon niet te ver uit elkaar gaan. Reageren
Fezz Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Bij mij wel gelukt, boven en naast elkaar. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hmm vaag... Op mijn CD hoesje van IV staat dat Co-op wél mogelijk is! Reageren
Fezz Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja, nu je het zegt. Ik zie daar ook co-op 2-4 staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.