Jump to content

Is hotgsm.be wel te vertrouwen?


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo allemaal :)

Weer een topic door mij over mijn eerstvolgende aankoop, een Samsung Star, misschien weliel een Samsung Star WI-FI. (zie topic Samsung Star of LG Cookie).

Deze keer heb ik het niet over de gsm zelf, maar over een abonnement.

Ik vond een site (www.hotgsm.be) waar je een Samsung Star kunt kopen aan een verrassend lage prijs, als je er een abonnement bij neemt. Mijn voorkeur gaat naar MTV Generation 10 + 100 mb. internet op je gsm. Je moet het abonnement 18 maanden nemen.

De eerste 5 maanden kost het slechts 5 euro per maand (+ 4,99 euro voor internet op je mobiel), de andere 13 maanden kosten 10 euro per maand (+ 4,99 euro internet op je mobiel).

Als ik alles optel (abonnementskosten+internet+Samsung Star) kom ik aan 293.82 euro.

Is dit bedrog of is dit realiteit? Ik wil echt geen geld verliezen!

EDIT: Ik heb nog eens gekeken bij betaling en levering, als je een bestelling maakt voor 15u45, kan het zijn dat ze de volgende dag al de bestelling komen brengen (door de postbode, en dan moet je de postbode betalen (onder rembours heet dat)

Wil dit zeggen dat het een heel eerlijke site is?

Link to comment
Delen op andere websites

600 sms'jes voor 5 euro, das wel heel erg aantrekkelijk.

Maar 100 MB voor mobiel internet is trouwens niet zo heel veel (als je 1 keer naar gtaforum gaat ben je al 2MB kwijt)

Maar volgens mij is die site wel betrouwbaar, niet dat ik een expert op dat gebied ben, maar het staat iniedergeval in abn nederlands, en ze hebben 2 keurmerken.

Ook kan je, als je het niet vertrouwd, telefonisch bestellen, als je dan een dikke allochtoon krijgt die amper Nederlands krijgt en die denkt dat die zijn oma aan de lijn krijgt, dan is het onbetrouwbaar ;)

En stel dat het onbetrouwbaar blijkt te zijn, volgens mij kan je dan zorgen dat de bank je geld terugstort ;)

Link to comment
Delen op andere websites

600 sms'jes voor 5 euro, das wel heel erg aantrekkelijk.

Maar 100 MB voor mobiel internet is trouwens niet zo heel veel (als je 1 keer naar gtaforum gaat ben je al 2MB kwijt)

Maar volgens mij is die site wel betrouwbaar, niet dat ik een expert op dat gebied ben, maar het staat iniedergeval in abn nederlands, en ze hebben 2 keurmerken.

Ook kan je, als je het niet vertrouwd, telefonisch bestellen, als je dan een dikke allochtoon krijgt die amper Nederlands krijgt en die denkt dat die zijn oma aan de lijn krijgt, dan is het onbetrouwbaar ;)

En stel dat het onbetrouwbaar blijkt te zijn, volgens mij kan je dan zorgen dat de bank je geld terugstort ;)

Die 600 smsjes voor 5 euro, is ook een actie. De eerste 5 maanden betaal je 5 i.p.v. 10 euro.

Bedankt voor de hulp :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel ben je van plan te bellen, smsen en te internetten op je gsm? Lage vaste kosten lijken leuk, maar als je over je bundel heen gaat kom je bedrogen uit. Dus afhankelijk van hoeveel je denkt te gaan verbruiken, kun je een bundel uitzoeken die dat verbruik volledig dekt. Een uur bellen kost dan bijvoorbeeld alweer €15,-. 100MB per maand is op zich wel te doen, maar je zit er snel overheen als je het intensief gaat gebruiken. Wanneer je over die 100MB gaat betaal je €0,50 per uur. Allemaal bijkomende kosten dus. Wanneer je die functies niet of niet veel zal gebruiken is het wellicht een goede keus, maar wanneer je ook van plan bent om te bellen en om gebruik te maken van internet zou ik toch je keuze heroverwegen.. Qua betrouwbaarheid van de website en de organisatie die er achter zit, zit het imo wel goed. Het is een onderdeel van Hot Internet BVBA..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...