Jump to content

easter egg

*MARCO*

Recommended Posts

Ze zeggen dat er een easter egg is in zo'n huis in euh...in las venturas(weet niet de naam van de plaats meer).Het zou er s'nachts moeten spoken,sommige zeggen dat ze gekraak horen enz.

Ik heb dat wel is gedaan maar ik heb er nog nooit last van gehad.

Is er soms iemand die dit echt heeft meegemaakt?

Delen op andere websites

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jowx

16

• *MARCO*

9

• Friend of Zweed

6

• W3sl3y

3

Top Posters In This Topic

Ze zeggen dat er een easter egg is in zo'n huis in euh...in las venturas(weet niet de naam van de plaats meer).Het zou er s'nachts moeten spoken,sommige zeggen dat ze gekraak horen enz.

mensen horen soms iemand zuchten of hard ademen. maar dat is CJ zelf. dat geluid hoor je altijd als je in een echt donkere plek gaat staan. ;)

Delen op andere websites

mensen horen soms iemand zuchten of hard ademen. maar dat is CJ zelf. dat geluid hoor je altijd als je in een echt donkere plek gaat staan. ;)

Ja,dat deed ik ook eens en dan opeens...hoor je ge adem,mijn maat zei zo:Das dus "het spookhuis" wegwezen hier.

:lol:

Ik denk dat het er helemaal niet spookt.

Of toch wel...

Btw jowx jij hebt toch 120 berichten dat zou toch een bmw auto dealer moeten zijn.

Sorry maar ik moet het even weten.

Bewerkt: door *****MARCO*****
Delen op andere websites

Btw jowx jij hebt toch 120 berichten dat zou toch een bmw auto dealer moeten zijn.

ik ben BWM auto dealer geweest :rolleyes:

maar nu ben ik auto dealer :puh:

vraag niet waarom, meaby verkochten de BMW's niet goed genoeg :puh:

maar ontopic: dat geadem heb je alleen maar in de gang/hal van het huis geloof ik, omdat t daar altijd donker is :)

Delen op andere websites

Volgens mij spookt het er wel echt hoor.

Je hoort in de keuken allemaal potten en pannen die tegen elkaar geslagen worden.En dat kan CJ niet doen.

En het licht gaat ook soms wel is aan en uit.

Delen op andere websites

Soms zit er een spook in dat huis en ik weet de tijden : Als CJ in het huis is :puh:

nee hoor, het spookt daar niet maar opzich is het wel een beetje een raar huis, een vriend en ik hebben ondekt dat je door een voorraam ongeveer boven de garage van dat huis naar binnen kan, dan loop je zeg maar door iets doorzichtigs, check het maar es

GREETZZZ

Delen op andere websites

Volgens mij spookt het er wel echt hoor.

Je hoort in de keuken allemaal potten en pannen die tegen elkaar geslagen worden.En dat kan CJ niet doen.

En het licht gaat ook soms wel is aan en uit.

Er is hier al een topic over btw, maar buiten dat.

ik heb er met een vriend onderzoek naar gedaan, dankzij die topic. Maar ik heb daar dus niks gevonden. ben meerdere malen het huis in geweest. alle (game) dagen en op verschillende tijdstippen. En niks gevonden. en cker niks gehoort want ik heb dolby surround en die zette ik behoorlijk hard en hoorde niks. zo ook mijn vriend. <_<

(ps2 versie)

Delen op andere websites

maar ontopic: dat geadem heb je alleen maar in de gang/hal van het huis geloof ik, omdat t daar altijd donker is :)

O ja inderdaad ik zie het al eerst auto dealer daarna bmw auto dealer en daarna weer terug op auto dealer,ik heb het ook.

Ik ga meestal niet in dat huis,en nu jullie ook niet luister maar. :rolleyes:

Stel:Je gaat het huis binnen en op eens komt er een zombie van boven je aanvallen die heel hard geluid maakt.

Je schrikt je rot!

Voorkom dit en ga niet in dat verdoemde huis.

Koop het alleen(voor meer%)

En smeer hem daarna. B)

Bewerkt: door *****MARCO*****
Delen op andere websites

O ja inderdaad ik zie het al eerst auto dealer daarna bmw autow dealer en daarna weer terug op auto dealer,ik heb het ook.

Ik ga meestal niet in dat huis,en nu jullie ook niet luister maar. :rolleyes:

Stel:Je gaat het huis binnen en op eens komt er een zombie van boven je aanvallen die heel hard geluid maakt.

Je schrikt je rot!

Voorkom dit en ga niet in dat verdoemde huis.

Koop het alleen(voor meer%)

En smeer hem daarna. B)

dat van de zombie zal nooit gebeuren hoor en als je geluid niet aansteekt hoor je toch niets ;)

Delen op andere websites

Oei , daar word je bang van, waaaaaahhh er komt een zombie van de trap, straks ben ik Wasted , ik durf niet in dat huis...

Ten eerste zit er geen zombie in het spel

Ten tweede is er niks engs aan om een zombie te zien ( of ben je bang datje een hartaanval achter de TV krijgt :puh: )

Ten derde uhm...

En als er zombies in het spel zouden zitten zou:

Je hem neer moeten kunnen knallen met een shotgun,AK,M4 enz.

Als ie van de trap af komt ren je gewoon naar buiten

En als ie je pakt ben je vast niet je Save Game kwijt, hoogstens je wapens en j Armor( of je bijv. je arm) :puh:

Dus wees niet gevreest, nogmaals ze zijn er niet

Delen op andere websites

Oei , daar word je bang van, waaaaaahhh er komt een zombie van de trap, straks ben ik Wasted , ik durf niet in dat huis...

Ten eerste zit er geen zombie in het spel

Ten tweede is er niks engs aan om een zombie te zien ( of ben je bang datje een hartaanval achter de TV krijgt :puh: )

Ten derde uhm...

En als er zombies in het spel zouden zitten zou:

Je hem neer moeten kunnen knallen met een shotgun,AK,M4 enz.

Als ie van de trap af komt ren je gewoon naar buiten

En als ie je pakt ben je vast niet je Save Game kwijt, hoogstens je wapens en j Armor( of je bijv. je arm) :puh:

Dus wees niet gevreest, nogmaals ze zijn er niet

Weet jij de defenitie van het woord:STEL?

Delen op andere websites

had ik er bij gezegt dat ik dat berichtje niet echt meende, mijn boodschap was alleen dat ik er 100% zeker van ben dat er geen zombies zijn en daarom deze keer geen stel

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...