W3sl3y Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik ben er geweest (Ps2 versie) voor de eerste of 2de keer maarja, toen ik er heenging zat ik NIET in de schaduw (anders zou ik het in mijn Radar wel zien) en toen hoorde ik het gehijg of geadem.Bonken hoorde ik niet maar wel heel hard gehijg ik schrok me dood man. Het gehijg was ook veel harder dan normaal dus ik denk niet dat het CJ is maar een easter egg, (het zou toch kunnen dat ze het gewoon erin hebben gestopt niet dan? <_< ) Maarja..... Gr. Death zie jij op je radar of je in de schaduw staat... knap heel knap dat kon ik nog niet. mischien is het wel een bug dat als je daar bent dat het geluid van CJ niet goed afgesteld is ofzo... ik zal verder ook niet weten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ,k vind het allemaal maar spookie :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Ik ben er geweest (Ps2 versie) voor de eerste of 2de keer maarja, toen ik er heenging zat ik NIET in de schaduw (anders zou ik het in mijn Radar wel zien) en toen hoorde ik het gehijg of geadem.Bonken hoorde ik niet maar wel heel hard gehijg ik schrok me dood man. Het gehijg was ook veel harder dan normaal dus ik denk niet dat het CJ is maar een easter egg, (het zou toch kunnen dat ze het gewoon erin hebben gestopt niet dan? <_< ) Maarja..... Gr. Death zie jij op je radar of je in de schaduw staat... knap heel knap dat kon ik nog niet. mischien is het wel een bug dat als je daar bent dat het geluid van CJ niet goed afgesteld is ofzo... ik zal verder ook niet weten. zo knap is dat niet hoor :lol: het normale witte puntje op de radar dat jouw moet voorstellen wordt dan donker... Dan zie je dat je in de schaduw staat En als je in de schaduw staat ga je in een soort van sluipmode en dan hoor je hem zo ademen. Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 wo0w ik schrok me rot k Wou kijken of ik t hoorde deed mn geluid OP MN HARDST en ik hoorde medaar gehijg en De potten Begon Te vallen op de grond :o Wo0w Ik Sette gewoon me geluid uit foor 1 dag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Al iemand die BEWIJZEN heeft ? want ik kom er zo vaak... en dat gehijg is omdat je in de schaduw staat! Dan kom je in een sluipmode en hoor je dat geadem. Die potten en pannen of what ever dat op de grond wordt gegooid geloof ik niet tot er bewijs is. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 wo0w ik schrok me rot k Wou kijken of ik t hoorde deed mn geluid OP MN HARDST en ik hoorde medaar gehijg en De potten Begon Te vallen op de grond :o Wo0w Ik Sette gewoon me geluid uit foor 1 dag 1 woord: Bullshit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik bedoelde dat k het geluid en gehijg hoorde niet dat de potten zelf vielen Verkeerd gesegt klein foutje moet kunnuh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Nog Steeds ben ik het met ICE COLD KILLER eens <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 wo0w ik schrok me rot k Wou kijken of ik t hoorde deed mn geluid OP MN HARDST en ik hoorde medaar gehijg en De potten Begon Te vallen op de grond :o Wo0w Ik Sette gewoon me geluid uit foor 1 dag maak filmpje dan van potten die op de grond vallen. En maak geluid bestand van dat gehijg... (niet zelf doen he ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 wo0w ik schrok me rot k Wou kijken of ik t hoorde deed mn geluid OP MN HARDST en ik hoorde medaar gehijg en De potten Begon Te vallen op de grond :o Wo0w Ik Sette gewoon me geluid uit foor 1 dag maak filmpje dan van potten die op de grond vallen. En maak geluid bestand van dat gehijg... (niet zelf doen he ) hij zegt daarna dat hij het alleen maar hoorde, dus een filmpje maken valt af. :rolleyes: maar geluidsopnamen moeten kunnen... alleen is wel makkelijk te vervalsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinniej Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik bedoelde dat k het geluid en gehijg hoorde niet dat de potten zelf vielen Verkeerd gesegt klein foutje moet kunnuh Kan je ook ABN praten? Dat terzijde... Maar ik heb die geluiden ook! Nu weet ik in iedergeval dat het gewoon hoort, dacht dat het aan mij lag ofzo... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik bedoelde dat k het geluid en gehijg hoorde niet dat de potten zelf vielen Verkeerd gesegt klein foutje moet kunnuh Kan je ook ABN praten? Dat terzijde... Maar ik heb die geluiden ook! Nu weet ik in iedergeval dat het gewoon hoort, dacht dat het aan mij lag ofzo... Waar blijven de BEWIJZEN dan ? @ vinniej: op welke versie van 't spel heb je het gehoord ? (ps2/pc/xbox) Kan iemand die dit heeft ''gehoord'' er een geluids opname van maken... ik heb de PS2 versie en nogmaals ik heb er onderzoek naar gedaan en NIKS gehoort. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chronic Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik liep een keer rond het huis liep een kamer binnen en hoorde opeens een harde zucht.Leek wel een beetje op het geluid van Darth Vader als hij ademt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik liep een keer rond het huis liep een kamer binnen en hoorde opeens een harde zucht.Leek wel een beetje op het geluid van Darth Vader als hij ademt. dat ademen is als je in de schaduw staat... dan hoor je dat altijd, je gaat dan in een sluipmode <_< *sigh* <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chronic Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Dat bedoel ik ook niet <_<.Ga niet meteen oordelen <_<.Ik bedoel een harde zucht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts