Jump to content

Pawno wilt mijn includes maar niet pakken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

ik heb een probleem,ik probeer een Account systeem te maken maar,Dini.inc wilt pawno maar niet lezen.

De include staat in Pawno->Include maar ik krijg steeds deze error " fatal error 100: cannot read from file: "dini" "

Geplaatst:

Dat komt omdat je waarschijnlijk meerdere Pawno's op je computer hebt staan. Hierdoor wordt je bestand door een van deze Pawno's geopend, en deze kijkt in de map die bij die Pawno hoort of dat bestand aanwezig is.

Om dit op te lossen moet je erachter komen welke Pawno je gebruikt, of alle overige Pawno mappen die je niet nodig hebt verwijderen.

Geplaatst:

Dat komt omdat je waarschijnlijk meerdere Pawno's op je computer hebt staan. Hierdoor wordt je bestand door een van deze Pawno's geopend, en deze kijkt in de map die bij die Pawno hoort of dat bestand aanwezig is.

Om dit op te lossen moet je erachter komen welke Pawno je gebruikt, of alle overige Pawno mappen die je niet nodig hebt verwijderen.

dus als ik hem even overzet met een usb stickje op andere computer zou hij het wel moeten doen?

Geplaatst:

Probeer eens met de rechter muisknop op je .pwn-bestand te klikken. Kies Openen met... en kies dan Het programma in een lijst selecteren. Klik op Bladeren... en ga naar je map waar je je server hebt staan. Ga dan naar de Pawno-map en kies pawno.exe. Hierna moet hij het gewoon doen.

Geplaatst:

Hallo.

ik heb een probleem,ik probeer een Account systeem te maken maar,Dini.inc wilt pawno maar niet lezen.

De include staat in Pawno->Include maar ik krijg steeds deze error " fatal error 100: cannot read from file: "dini" "

Bedankt hij doed het nu! :):slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...