orcorson Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Hallo het is mij gelukt om de FIB Buffalo in GTA IV te laten vliegen . Maar als ik andere auto's de instellingen verander dan gebeuren er 2 dingen of de auto verandert voor geen meter of hij verdwijnt helemaal. en het zou leuk zijn om meer auto's te laten vliegen. Hier is wat ik gedaan heb: in handling.dat heb ik bij het regeltje FIGHTER dit # symbool weggehaald zodat de vliegtuig instellingen vrij komen. daarna heb ik in vehecles.IDE het type verandert in plane en handling id naar FIGHTER gedaan. toen startte ik het spel met een programma dat zorgt dat gta niet merkt dat ik iets verandert heb en de FIB buffalo vloog geweldig(met 4 sterren komen er vliegende auto's achter je aan). Toen ik met de turismo hetzelfde deed verdween hij en zelfs als ik de cheat gebruikte kwam hij niet. toen deed ik het bij politiewagens en die reden gewoon hetzelfde als normaal . Als je weet wat ik er aan kan doen zeg het alsjeblieft. >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.