Jump to content

Grond verdwijnt en spel blijft hangen


dennisvangiels

Recommended Posts

Hoi lezers.

Ik heb het spel GTA: San Andreas nog maar een week of drie en begint al te hangen en grond verdwijnt.

Als iemand dat ook heeft gehad. Heeft een van jullie misschien een tip om dat tegen te gaan ?

Bewerkt: door VWO-er
Titel wat concreter gemaakt
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi lezers.

Ik heb het spel GTA: San Andreas nog maar een week of drie en begint al te hangen en grond verdwijnt.

Als iemand dat ook heeft gehad. Heeft een van jullie misschien een tip om dat tegen te gaan ?

het kan liggen aan je computer

stuur me effe door wat je gegevens zijn van je pc

HB enz ...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi lezers.

Ik heb het spel GTA: San Andreas nog maar een week of drie en begint al te hangen en grond verdwijnt.

Als iemand dat ook heeft gehad. Heeft een van jullie misschien een tip om dat tegen te gaan ?

Ga naar deze site : http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx

Selecteer Gta San Andreas

Dan moet je iets installeren, dat heeft geen virus

Nu krijg je een uitslag van de test of jou computer gta san andreas aan kan

Als het balkje eindigt bij Recommended dan kan jou computer het spel aan en dan zit er een fout in je spel, als dat niet is dan kan jou computer gta san andreas wel aan maar niet goed en dat kan het gevolg zijn dat het spel blijft hangen of dat de grond verdwijnt

ik hoop dat dit heeft geholpen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi lezers.

Ik heb het spel GTA: San Andreas nog maar een week of drie en begint al te hangen en grond verdwijnt.

Als iemand dat ook heeft gehad. Heeft een van jullie misschien een tip om dat tegen te gaan ?

Ga naar deze site : http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx

Selecteer Gta San Andreas

Dan moet je iets installeren, dat heeft geen virus

Nu krijg je een uitslag van de test of jou computer gta san andreas aan kan

Als het balkje eindigt bij Recommended dan kan jou computer het spel aan en dan zit er een fout in je spel, als dat niet is dan kan jou computer gta san andreas wel aan maar niet goed en dat kan het gevolg zijn dat het spel blijft hangen of dat de grond verdwijnt

ik hoop dat dit heeft geholpen :tu:

de derde keer al waarbij er aan jou vertelt meot worden dat die test helemaal niet betrouwbaar is

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi lezers.

Ik heb het spel GTA: San Andreas nog maar een week of drie en begint al te hangen en grond verdwijnt.

Als iemand dat ook heeft gehad. Heeft een van jullie misschien een tip om dat tegen te gaan ?

Het is inderdaad handig om te weten of jou PC voldoet aan de minimale systeemeisen. Als je niet weet hoe je daar achter kan komen raad ik je aan om de InfoTool van @Flitskikker te gebruiken. >Klik hier< om deze te downloaden in de download-database van dit forum. Hiermee kan je zien wat er in jou PC zit en je kan tegelijk controleren of jou PC voldoende is om het spel te spelen.

Indien jouw PC voldoet aan de minimale systeemeisen raad ik je aan om de nieuwste driver (stuurprogramma) te downloaden voor je grafische kaart.

>Klik hier< voor de internetsite van ATI (AMD) als je een grafische kaart hebt met een ATI GPU.

>Klik hier< voor de internetsite van nVidia als je een grafische kaart hebt met een nVidia GPU.

Op beide sites kan je de nieuwste drivers downloaden die op dit moment beschikbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Probeer een keer te re-installeren. Misschien fout bij installatie. Als je pc het volgens de testen aankan, en je hebt geen mods ofzo gedownload, en je hebt gereinstalleerd zou ik terug ermee naar de winkel gaan.. Het gaat dan volgens mij om een productiefout. Ik weet het zelf ook niet, ik heb dat nog niet meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...