K1pc0rn Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Bewerkt: 7 februari 2010 door lennart1995 Reageren
pimios Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Ik neem aan dat die oude witte monitor via vga is verbonden ? Als je dan die zwarte met DVI verbindt, dan wel. Ook is je resolutie hoger (moet je videokaart aankunnen) dan zie je goed verschil. Reageren
QinX Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Een beeldscherm zelf maakt spellen niet snel mooier, dat doet een hogere resolutie. Het 2e scherm de P2250 is de nieuwste en zal een beter contrast ratio hebben en betere kleurenechtheid. Daarop zal je GTAIV iets mooier lijker. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Een beeldscherm zelf maakt spellen niet snel mooier, dat doet een hogere resolutie. Het 2e scherm de P2250 is de nieuwste en zal een beter contrast ratio hebben en betere kleurenechtheid. Daarop zal je GTAIV iets mooier lijker. Voor dat tweede scherm zal hij toch een iets krachtigere PC nodig hebben dan voor dat eerste scherm. Als je videokaart krachtig genoeg is zou ik voor het tweede scherm gaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Voor dat tweede scherm zal hij toch een iets krachtigere PC nodig hebben dan voor dat eerste scherm. Als je videokaart krachtig genoeg is zou ik voor het tweede scherm gaan. Alsof hij percee GTA IV in de native resolutie moet gaan draaien... Als z'n videokaart die niet aan kan, kan hij de resolutie altijd nog omlaag gooien . Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Mijn videokaart is Nvidia Geforce 8500GT 256 MB Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Mijn videokaart is Nvidia Geforce 8500GT 256 MB Dat gaat dus onmogelijk lukken met de instellingen op alles hoger dan medium... Als je dan de resolutie omhoog gooit kijk je naar een dia show. Het is maar net waar je van houd. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Haha een Diashow ja ik weet het, het is een slechte kaart ik ga denk wel een keer een nieuwe kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.