MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 DUDE, WE WANT MORE! =D Reageren
Deluxo Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Eens kijken of deze ook mooi staan op mijn iPod Touch in het "ontgrendel"-schermpje! =D Reageren
jellemuis Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Eens kijken of deze ook mooi staan op mijn iPod Touch in het "ontgrendel"-schermpje! =D ik kan ze ook bij knippen tot ipod touch formaat, ik heb er zelf ook 1 Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb nu Jessica Alba op mijn iPod staan en hij staat wel leuk. Misschien binnenkort een screentje. Ik moest wel de grootte wat vergrooten, maar dat was geen probleem. Reageren
jellemuis Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb nu Jessica Alba op mijn iPod staan en hij staat wel leuk. Misschien binnenkort een screentje. Ik moest wel de grootte wat vergrooten, maar dat was geen probleem. waar blijft je screentje nou dan?? Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Ziet er goed uit, die 2e vind ik het mooist, ik vind dat er ook wel wat meer kleuren in mocht zitten. Voor de rest vin ik hem wel mooi, 8/10 Bewerkt: 2 mei 2010 door folkerthoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.