Jump to content

GTA IV blijft hangen - Lagg


psychofreak09

Recommended Posts

Video memory usage: 28%

Dit is afkomstig uit zijn laatst geplaatste benchmark. Daaruit kan je toch afleiden dat het niet aan zijn videokaart ligt, aangezien deze maar voor 28% wordt gebruikt? De GTS220 is inderdaad geen top kaart, maar die moet GTA IV op die resolutie (1440x900) toch zeker aan kunnen op low, en dat toont de benchmark ook, met een gemiddelde FPS van 30 (volgens de benchmark, doe er 5 af voor de échte framerate). Dus volgens mij zit ie wel goed. Memrestrict is sowieso een goed idee, daar kan je niets fouts mee doen en lost vaak vele problemen op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • psychofreak09

    10

  • ikt

    7

  • _KoE_Mzungu

    7

  • BV_1993

    4

Top Posters In This Topic

Video memory usage: 28%

Dit is afkomstig uit zijn laatst geplaatste benchmark. Daaruit kan je toch afleiden dat het niet aan zijn videokaart ligt, aangezien deze maar voor 28% wordt gebruikt? De GTS220 is inderdaad geen top kaart, maar die moet GTA IV op die resolutie (1440x900) toch zeker aan kunnen op low, en dat toont de benchmark ook, met een gemiddelde FPS van 30 (volgens de benchmark, doe er 5 af voor de échte framerate). Dus volgens mij zit ie wel goed. Memrestrict is sowieso een goed idee, daar kan je niets fouts mee doen en lost vaak vele problemen op.

Erhmm. Er staat toch Video Memory Usage? En niet Video Card Usage? Er wordt weergegeven hoeveel procent van het aanwezige videogeheugen word gebruikt. Omdat alles op low staat (neem ik aan) word maar 28% gebruikt van het videogeheugen. De GPU zelf word waarschijnlijk 100% benut, omdat die kaart alle zeilen moet bijzetten om nog een acceptabele framerate uit te persen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

En zijn echte specs stonden er al voordat jij ging posten.

:dans: Ik ben een mens! :dans: Want alleen mensen maken fouten. Ik heb het niet gezien / over het hoofd gezien bij mijn eerste reacties. Ik ben zo blij dat ik een fout gemaakt heb. Gelukkig dat er nog echte mensen bestaan, mensen die fouten maken en dat ook toegeven. ... Ben je nu blij ikt? Wat ben jij ongelofelijk negatief zeg, je zou eens een keer een dagje moeten lachen, misschien dat je dan wat vrolijker wordt. Biertje? :bier:

En dat je herhaaldelijk blijft beweren dat de topicstarter op een Pentium 3 zit terwijl in zijn 3e post in dit topic te zien is dat die een C2Q Q8300 @ 2.5GHz, 6GB DDR3, GT220 PC heeft boeit jouw niets.

Ga jij nu voor mij bepalen dat ik dat beweert heb en het mij niets boeit??? Echt niet gozertje, dat heb ik aangenomen, niet beweerd! En ik heb nergens geschreven dat het mij niets boeit dus ga alstublieft geen sprookjes uit je duimp zuigen. Bemoei je vooral met jezelf en laat anderen in hun waarde. Misschien dat je dan een keertje kan lachen.

Als een GTA-kenner, en vooral GTA IV kenner moet je weten dat GTA IV moeite heeft met herkennen van bepaalde CPU's in bepaalde hardware opstellingen.

Ga jij nu bepalen dat ik een GTA IV kenner ben? Jij kent mij helemaal niet kereltje, ga dan ook niet lopen beweren dat je mij kent.

  1. Ik ben geen GTA IV kenner, wel een GTA SA kenner.
  2. Ik moet helemaal niet weten dat GTA IV moeite heeft met het herkennen van bepaalde CPU's, want ik ben geen GTA IV kenner. En jij bepaalt niet wat ik weet en niet weet, dat weet ikzelf altijd nog beter.
  3. Het enige wat ik heb gehoord is dat de benchmark van het spel niet geheel betrouwbaar is.

Hou dus op met beweringen over mij te spuien want je kent mij niet. Hou dus op met het bedenken wat ik denk, ik denk voor mijzelf. Ik weet beter dan wie ook wat mij boeit en wat mij niet boeit. Denk voor jezelf en niet voor een ander. Doe eens een dagje, uurtje, minuutje positief i.p.v. 'n beetje negatief lopen doen. Zoek anders professionele hulp om wat positiever in het leven te staan en leer vooral op een normale manier kritiek te uiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo een tumult is nu ook weer niet nodig hierover. Ik stel voor dat jullie allemaal een beetje afkoelen, want zoveel tumult ben ik nu ook weer niet waard :puh: :P :puh:

Ik heb alles in het tabblad "Graphics" by Options in GTA IV op het laagste gezet, en nu hangt het spel nog maar heel af en toe vast. Zoals ik al zei, zou ik graag overschakelen naar een andere videokaart in een prijsklasse tot 100 euro, het liefst goedkoper. Iemand suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

@Koe

Als het een foutje zou zijn wat niks met geld heeft te maken, oké. Maar als er meerder keren is gezegd (één keer, dat kan je wel over het hoofd zien) dat wat jij zegt niet klopt, en dat er een paar keer voor jou post al het "juiste" antwoord is gegeven, dan heb je geen foutje gemaakt, maar dan heb je gewoon het topic niet door gelezen.

Als je nou iets goedkoops had gezegd zoals je moet je Ram vervangen, oké. Maar jij stelde een halve pc upgrade voor!

Afijn, pschofreak09, je kan óf een HD 5670 die Koe heeft gepost kopen voor 100 euro, of je kan je proberen om je huidige grafische kaart te verkopen, en dan een wat betere grafische kaart te kopen, zoals de HD 5770.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]En de eerstvolgende die hier zo enorm onnodig dit topic in een hopeloze discussie probeert te laten verzanden krijgt een enorme draai om zijn hasses.[/table]Als je het niet eens bent met wat een ander adviseert in een topic als dit, stuur dan een PM met uitleg en het verzoek zijn post te editten. Maar ga elkaar hier niet agressief en publiekelijk lopen affakkelen; laat dat maar aan mij over. :tu:

[table=header]De TS wil graag gewoon IV spelen. Als hij nu hier blindelings al jullie adviezen gaat opvolgen, zit hij straks thuis met 6 en een halve PC en kan hij nog geen IV spelen.[/table]

Het devies, goed advies of geen advies.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo een tumult is nu ook weer niet nodig hierover. Ik stel voor dat jullie allemaal een beetje afkoelen, want zoveel tumult ben ik nu ook weer niet waard :puh: :P :puh:

Ik heb alles in het tabblad "Graphics" by Options in GTA IV op het laagste gezet, en nu hangt het spel nog maar heel af en toe vast. Zoals ik al zei, zou ik graag overschakelen naar een andere videokaart in een prijsklasse tot 100 euro, het liefst goedkoper. Iemand suggesties?

Hmm, je moet echt aan een andere videokaart. De GT220 staat bij alle tests onderaan de ladder: http://www.guru3d.com/article/geforce-gt-220-review-test/

Het enige wat die videokaart kan is af en toe een spelletje spelen, en veel Windows Aero. :puh: Niet veel dus. Gewoon je average desktop videokaart. Een HD5760/HD5770 zoals eerder genoemd is een knaller van een videokaart. Veel beter voor die prijs zal je niet tegenkomen, en als je lager gaat denk ik dat je op den duur spijt gaat krijgen. Liever iets duurs dat lang meegaat dan een tijdelijk dingetje dat elk jaar weer weg moet worden gedaan. :)

[table=header]En de eerstvolgende die hier zo enorm onnodig dit topic in een hopeloze discussie probeert te laten verzanden krijgt een enorme draai om zijn hasses.[/table]Als je het niet eens bent met wat een ander adviseert in een topic als dit, stuur dan een PM met uitleg en het verzoek zijn post te editten. Maar ga elkaar hier niet agressief en publiekelijk lopen affakkelen; laat dat maar aan mij over. :tu:

[table=header]De TS wil graag gewoon IV spelen. Als hij nu hier blindelings al jullie adviezen gaat opvolgen, zit hij straks thuis met 6 en een halve PC en kan hij nog geen IV spelen.[/table]

Het devies, goed advies of geen advies.

Zeg dat maar tegen die koe :7 Als die niet normaal kan reageren op een publiekelijke correctie denk ik niet dat die een pm van een of andere ikt serieus zal nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...