dannyrobijnfifa Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 heey ik heb gisteren crysis warhead gekocht bij de dixons geinstaleerd en gespeeld tot aan het gedeelte bij het ijs na de tunnel (ken je vast niet) nu wilde ik het vandaag weer opstarten en het blijft een zwart scherm ik draaide het op gamer setting (dus draaide het met gemak) iemand een idee waardoor het komt? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 heey ik heb gisteren crysis warhead gekocht bij de dixons geinstaleerd en gespeeld tot aan het gedeelte bij het ijs na de tunnel (ken je vast niet) nu wilde ik het vandaag weer opstarten en het blijft een zwart scherm ik draaide het op gamer setting (dus draaide het met gemak) iemand een idee waardoor het komt? Je bedoelt die enorme Alien aan de ingang van die tunnel zeker. Bij mij is het ook gecrasht daar, maar ik kon het wel opnieuw opstarten. Geeft het een foutmelding? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 lukt new game wel? Zo ja, dan heb je een kapotte savegame. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Misschien verhelpt dit patch het wel. Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) lukt new game wel? Zo ja, dan heb je een kapotte savegame. ik bedoel van: het ea logo komt niet niks komt. misschien weer proberen en dan een uurtje laten opstarten misschien wacht ik te kort ? Misschien verhelpt dit patch het wel. ik ga eve je DIT patch testen op een wonderlijke manier werkt ie weer ea kwam er binnen 3 seconden op (heb niks gedaan) Bewerkt: 8 februari 2010 door dannyrobijnfifa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.