ken9 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 kan iemand de littlebigplanet nathan drake (rechts) een render voor mijn maken? alvast bedankt ken9
.Levi. Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Topic verplaatst naar het Graphics Aanvraag gedeelte. Gelieve ook gebruik maken van het lijstje, zie hiervoor de aanvraag regels.
ken9 Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Topic verplaatst naar het Graphics Aanvraag gedeelte. Gelieve ook gebruik maken van het lijstje, zie hiervoor de aanvraag regels. het lijsje kan ik hier toch niet zo goed voor gebruiken? dat is toch alleen voor sigs en avatars? iemand die hem wil doen?
-Matthijs- Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 het lijsje kan ik hier toch niet zo goed voor gebruiken? dat is toch alleen voor sigs en avatars? iemand die hem wil doen? Een lijstje is voor dit soort aanvragen in principe niet nodig, nee. .Levi. doelde ook meer op de normale gang van zaken in Graphics Aanvraag. De render:
ken9 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 het lijsje kan ik hier toch niet zo goed voor gebruiken? dat is toch alleen voor sigs en avatars? iemand die hem wil doen? Een lijstje is voor dit soort aanvragen in principe niet nodig, nee. .Levi. doelde ook meer op de normale gang van zaken in Graphics Aanvraag. De render: heel erg bedankt ja klopt volgensmij had ik het topic op de verkeerde plek gepost maar hij ziet er zeker vet uit
Recommended Posts