GrazyC Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Vraag is er hier een alice genie die een god mode programma kan schrijven for de missies met jacob enzo want elke x is die vent dood terwijl er niemand op hem schiet . en zo nog wat mensen en ik zoek een bodyguard mod voor alice waarbij als die geen er is ook jou kan rijden naar je missies enzo lijkt me cool een eigen chauffeur want schieten vanuit een taxi word het niet. Hoop dat julie me helpen kunnen ! Ik heb het bgeprobeerd maar ik kom er niet uit en die site van alexander blade is foetsie . mail me maar op xxx Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Eerst en vooral e-mailadres verwijderd, is tegen de regels. Daarnaast topic verplaatst naar Modding forum. Lees deze tutorial eens door, wellicht ben je daar iets mee? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Er zijn een aantal lua scripts die dit mogelijk maken, maar niet specifiek voor missie's dat Jacob niet dood gaat. Wel kan je met de simple native trainer een bestuurder/bodyguard spawnen. Mods zijn gewoon te vinden met Google. Als je zelf iets probeert in Lua maar er niet uit komt, wil ik je wel helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.