gangster28 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 hey ik ben bezig een straat racer te maken maar daarvoor had ik met de z modeler de zwaailichten van een polictie auto afgehaald en wat dingen in de txd veranderd maar dan krijg ik zo iets. het witte middensturk van de auto hoord maar de motor is helemaal wit de achter en voor lichten en het interieur van de auto. maar kan iemand helpen dat de witten plekken weer kleur krijgen want ik heb al heel wat geprobeerd. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 heb je hem in Z-modeller ook getextuurt ?, of zijn die textures nog gewoon van die politiewagen ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 heb je hem in Z-modeller ook getextuurt ?, of zijn die textures nog gewoon van die politiewagen ? het zijn die van de politie wagen nog . Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 -Heb je geen texturen aangepast (als het goed is hoeft dat niet)? -Het kan voorkomen dat de texturen opnieuw moeten worden geladen in de z-modeler -Heb je de TXD's die nodig zijn gerenamed (dit mag niet, dan heeft die textuur geen effect meer)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.