Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) Heeft iemand gister toevallig SBS gekeken en de reportage over het meisje zonder gezicht gezien? Ik wel, ik vond het enorm schokken en vond het heel zielig voor het meisje en ook voor de ouders. Het gaat over een meisje dat een ernstige vorm van het Treacher Collins syndroom heeft. Ik zou zeggen lees het verhaal. Het is wel in het engels, maar het is niet moeilijk te begrijpen, alleen moeilijk te bevatten. Nogmaals, het zijn schokkende foto's. BRON Bewerkt: 8 februari 2010 door Nick_Kerkwijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Best wel freaky, eigenlijk. Dit is natuurlijk jammer voor de ouders, maar ik zou het wel gek vinden als ze hun kind nu minder gaan liefhebben omdat het nog steeds hun kind is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Maar hoe kunnen we hier over discussiëren? Maak er dan nog een prikkelde stelling van op de een of andere manier of plaats het in "None of the Above". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) Best wel freaky, eigenlijk. Dit is natuurlijk jammer voor de ouders, maar ik zou het wel gek vinden als ze hun kind nu minder gaan liefhebben omdat het nog steeds hun kind is. Nou, de ouders zijn hier echt goed mee omgegaan. Het is wel erg natuurlijk maar ze blijven van hun eigen kind houden. En het kind zelf is ook een vechter. Ze is trouwens alleen lichamelijk gehandicapt, ze zit op hetzelfde niveau als andere kinderen van haar leeftijd. @hierboven... Ik wilde zorgen dat meer mensen het weten dat er zulke dingen zijn. Er is ook een heel verhaal en een site over Juliana te vinden.Ik was benieuwd wat jullie er van vonnden. En ik vind het ook onzin dat je zegt om het bij NOTA te plaatsen. Dit hoort wel bij opinie lijkt me.. Bewerkt: 8 februari 2010 door Nick_Kerkwijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Ok, dan gaan we hier met ze alle vertellen hoe erg we het allemaal voor dit meisje vinden: Ik vind het echt heel erg voor dit meisje en wens haar heel veel sterkte toe in haar leven, " :'( egt zielugg :'( " gr aan tante Truus! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Ok, dan gaan we hier met ze alle vertellen hoe erg we het allemaal voor dit meisje vinden: Ik vind het echt heel erg voor dit meisje en wens haar heel veel sterkte toe in haar leven, " :'( egt zielugg :'( " gr aan tante Truus! Ok, waarom post je hier? Ga dan lekker naar een ander topic.. Ga daar grappig proberen te zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) Ik probeer niet grappig te zijn, ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Als jij mij duidelijk maakt hoe we hier goed over kunnen discussiëren (en je begin post aanpast) dan doe ik ook "gewoon" mee. Bewerkt: 8 februari 2010 door Amfetamientje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Ik probeer niet grappig te zijn, ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Als jij mij duidelijk maakt hoe we hier goed over kunnen discussiëren (en je begin post aanpast) dan doe ik ook "gewoon" mee. Maar die site die is aangemaakt voor het meisje, die is toch ook niet om te discussiëren? Ik post dit meer om te informeren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Dit is geen nieuwtje hoor, dit soort dingen zijn al zo vaak in de top 25 geweest op SBS6. Ik zeg wel voor de verandering dat ik het leuk vind ( dat is het niet ). Maar iedereen zegt toch dat hij of zij het erg vind. Ik ook dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Ik probeer niet grappig te zijn, ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. Als jij mij duidelijk maakt hoe we hier goed over kunnen discussiëren (en je begin post aanpast) dan doe ik ook "gewoon" mee. Maar die site die is aangemaakt voor het meisje, die is toch ook niet om te discussiëren? Ik post dit meer om te informeren. Maar 'Opinie' is wel om te discussiëren, tenminste, dat lijkt mij dan. Vandaar dat "None of the Above" niet zo'n heel vreemd voorstel was in mijn ogen. Eventueel zou het ook nog in het splinternieuwe "wist je dat" topic kunnen. Ow wacht, die zit ook in het None of the Above forum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) Mwah, misschien heb je wel gelijk, maar het leek mij een serieus onderwerp dat dus niet in Nota hoort. Maarja, kijken wat een mod\admin ervan vindt En trouwens, ik zie net dat er in opinie best veel topics zijn met dingen die erg zijn, zoals de aardbeving Haiti. En daar kun je ook niet echt over discussieren.. Bewerkt: 8 februari 2010 door Nick_Kerkwijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 Aangezien dit hogstwaarschijnlijk weer een "Oh, wat erg! Ö" topic gaat worden gaat die bij deze dicht.. Een discussie zie ik hier niet snel komen en het lijkt me sterk dat iemand van mening is dat ze een schattig kindje is. Wie het er niet mee eens is kan met z'n handtasje wapperen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts