NickOwnage Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Hier wéér een MW2 sig gemaakt door NickOwnage Bewerkt: 9 februari 2010 door NickOwnage Reageren
michelIII Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Hier wéér een MW2 sig gemaakt door NickOwnage Ik mis wat effecten :| En dat witte plekje op zijn hoofd zou ik weg laten probeer wat te expirimenteren met clipping masks dat is een mooi voorbeeld van een effect Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Ja, dat snap ik. Weet alleen niet of die Tool op Paint.net staat. Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Wat is dat aan de linkerbovenhoek? Het lijkt wel een stukje smudge? Ik zou dat weglaten, het past totaal niet in de signature. Verder is het een mooi, simpel werkje. Het moet niet altijd vol met effecten zitten. De diepte, kleuren en belichting zit goed, daarop niets aan te merken. Misschien wat leuks doen met je tekst, nu zit die er zowat opgeplakt. Misschien kan je de letters van je naam zowat verspreiden op de muur en ze wat vervormen. Wat naar links of rechts draaien, andere kleur geven en ze een shadow geven zodat ze een deel van de muur worden. 8/10 Bewerkt: 12 februari 2010 door Dizzee Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Wat is dat aan de linkerbovenhoek? Het lijkt wel een stukje smudge? Ik zou dat weglaten, het past totaal niet in de signature. Verder is het een mooi, simpel werkje. Het moet niet altijd vol met effecten zitten. De diepte, kleuren en belichting zit goed, daarop niets aan te merken. Misschien wat leuks doen met je tekst, nu zit die er zowat opgeplakt. Misschien kan je de letters van je naam zowat verspreiden op de muur en ze wat vervormen. Wat naar links of rechts draaien, andere kleur geven en ze een shadow geven zodat ze een deel van de muur worden. 8/10 Hey, bedankt! Ik ga bezig met V2 Reageren
Puma Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Die kwakvlekken hier en daar op het doek zou ik weglaten. Verder moet je de lichtval op je render (of je achtergrond) wat bewerken, aangezien het contrast tussen licht en donker daar groter is dan op de achtergrond (met name het geweer is erg 'zwart'. De hele render zou ik in z'n geheel eigenlijk donkerder maken, met een duidelijkere border (gewoon 1 pixel breed, zwart ofzo), de achtergrond scherper of de render wat waziger en je naam/logo duidelijker en qua kleursterkte zwakker maken; de huidige kleur groen die je hebt gebruikt komt nergens anders in het geheel voor. Wat geklooi van mij, neem 't niet te serieus, maar misschien zou je er wat ideeën van kunnen overnemen . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Ok, bedankt btw. V2 gaat eerst niet lukken. Misschien volgende week. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Hier wéér een MW2 sig gemaakt door NickOwnage Ik mis wat effecten :| En dat witte plekje op zijn hoofd zou ik weg laten probeer wat te expirimenteren met clipping masks dat is een mooi voorbeeld van een effect Effecte horen niet bij de milita =P Trouwens Nick heb je mw2? PM me dan geef ik je me steam Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Meer uitleg AUB. MW2 is voor MW2 topic. PBtje aan mij is beter. Steam heb ik niet. Xbox360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.