CorleoneCop Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Hey fellas! Ik ben van plan Crysis te kopen omdat het zo'n freakin' mooi spel is en mijn computer het volgens mij wel aan kan. Dit testte ik. Maar: Alles is goed. Op mijn CPU speed na . Ik heb een Intel Core 2.0 GHz voor Vista maar ik heb 2.02 nodig. Maakt dit heel veel uit en zo ja, wat kan ik er aan doen? Note: Alles is ver over de minimum eisen heen. Behalve mijn CPU speed. Hier is de info die ik van NZONE ( Nvidia advisor ) heb gehaald. Het rare is dat flitskikker infotool zegt dat alles goed is. CPU CPU Minimum: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster. You Have: Intel® Core2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz PASS CPU Speed Minimum: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster. You Have: 2.00 GHz Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU Speed does not meet this requirement. Click here to see some recommendations. RAM Minimum: 1 GB (Windows Vista requires 1.5GB RAM) You Have: 3.0 GB PASS OS Minimum: Windows XP/Vista/7 You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition Service Pack 2 (build 6002), 32-bit PASS Video Card Minimum: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. You Have: GeForce G 105M PASS Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have Video RAM 256 MB 1.7 GB 3D Yes Yes Hardware T&L Yes Yes Pixel Shader version 2.0 4.0 Vertex Shader version 2.0 4.0 DirectX version Minimum: 9.0c (included) You Have: 10.0 PASS Sound Card Minimum: Yes You Have: Realtek High Definition Audio PASS Free Disk Space Minimum: 12 GB You Have: 120.9 GB PASS DVD-ROM Minimum: 8X speed DVD-ROM. This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-ROM, DVD-RW and virtual drives. You Have: DKJO XQR0DMRO SCSI CdRom Device PASS Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 niks, daarbij, je laptop is neit half zogoed als je zelf denkt, houd in je achterhoofd, het is een laptop, ze hebben du heel erg warmteproductie en verbruik in het achterhoofd genomen, kortom, die producten zijn veel slechter dan gelijknamige desktop varianten. Reageren
CorleoneCop Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 niks, daarbij, je laptop is neit half zogoed als je zelf denkt, houd in je achterhoofd, het is een laptop, ze hebben du heel erg warmteproductie en verbruik in het achterhoofd genomen, kortom, die producten zijn veel slechter dan gelijknamige desktop varianten. Is het wel waard om een 19,99 gokje te wagen of... Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 niks, daarbij, je laptop is neit half zogoed als je zelf denkt, houd in je achterhoofd, het is een laptop, ze hebben du heel erg warmteproductie en verbruik in het achterhoofd genomen, kortom, die producten zijn veel slechter dan gelijknamige desktop varianten. Is het wel waard om een 19,99 gokje te wagen of... Nope. Je CPU is redelijk een slappeling, je GPU is teleurstellend als het om performance gaat. Je kúnt mogelijk een demo downloaden voordat je het spel koopt, maar ik denk niet dat je het besluit te kopen na de demo. Crysis demo: http://www.crysisdemo.com/ Reageren
j0uk3 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 En als die demo (perfect) draait is de kans de full game ong wat slechter loopt. Als je hem toch wel aankan maar niet echt perfect (nouja perfect is onmogelijk voor jou dan ) draait, zou je hem kunnen overclocken maar het is ene latop dus dat word nogal moeilijk Reageren
BV_1993 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Als je het kan spelen moet je er niet te veel van verwachten overigens zijn de opgegeven eisen van Flitskikker Infotool gewoon de opgegeven vereisten, dat zijn dus de absolute minimum eisen. De game is het zeker waard maar de kans dat het goed speelt is enorm klein. Bewerkt: 9 februari 2010 door BV_1993 Reageren
CorleoneCop Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik heb de Demo uitgeprobeerd, die het op alles medium zonder lagg tip-top in orde liep. dus, Wat nu? ps: Thanks voor de info fellas Reageren
j0uk3 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Ik heb de Demo uitgeprobeerd, die het op alles medium zonder lagg tip-top in orde liep. dus, Wat nu? ps: Thanks voor de info fellas Kopen, waarschijnlijk draait hij zonder lagg op low dan, maar om crysis op low te spelen?, Nehj daar is niks aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.