!NickName! Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Kan je ook een savegame aan je GTA IV toevoegen op je xbox360? Want op de PS3 kan dat wel, en heb ik het ook gedaan. Maar werkt niet ook op de xbox? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Ik denk 't? En waarom probeer je het anders niet? Of heb je daar zo'n speciaal kaartje voor nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Nou, savegames uitwisselen op je Xbox 360 kan dus niet, dit is namelijk omdat deze gekoppeld zijn aan je Xbox LIVE ID. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Nou, savegames uitwisselen op je Xbox 360 kan dus niet, dit is namelijk omdat deze gekoppeld zijn aan je Xbox LIVE ID. Dit is ook zo bij de PS3 mijn broertje wou mijn savegame op zijn account ik plaatste hem over en hij werkte niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!NickName! Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Öke, dan weet ik dit erop dan maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Nou, savegames uitwisselen op je Xbox 360 kan dus niet, dit is namelijk omdat deze gekoppeld zijn aan je Xbox LIVE ID. Kan dat niet? Waarom kun je dan wel gamerscore boosten? Met andere woorden, een savegame op je Xbox zetten van iemand anders die dan als het goed is al het spel 100% heeft uitgespeeld dus jij meteen ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.