Jump to content

GTA SA:MP Lag op Windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Heb sinds kort windows 7, altijd al GTA SAMP gespeeld op XP, ik heb dus ook op windows 7 GTA SAMP geinstalleerd, maar bij het spelen heb ik 10 seconden geen lag, 20 seconden wel, 10 seconden geen, 20 wel etc.

dit is zeer irritant en bij het checken via canyourunit stond er dat windows 7 het probleem is. is er een patch of iets dergelijks waarbij je het spel zonder lag kunt spelen? Of ligt het misschien toch ergens anders aan?

Geplaatst:

Hmm, raar, ik speel SA:MP wel gewoon op windows 7 ..

Maar heb je ook lag als je hem als administrator uitvoert?

Geplaatst:

Hmm, raar, ik speel SA:MP wel gewoon op windows 7 ..

Maar heb je ook lag als je hem als administrator uitvoert?

hoe wil je hem als administrator uitvoeren dan? gewoon SA-MP Als admin uitvoeren bedoel je? maar het lijkt mij dat het daar niet aan ligt want SA-MP opent GTASA dus die run je dan niet als administrator dus zou dit weinig effect hebben? Ik probeer het wel even.

Geplaatst:

Welkom op GTAForum.nl Hef_Adonis :cya:

Kies in het vervolg eerst zorgvuldiger een sub-forum uit voordat je een nieuw topic start. Lees tevens eventuele regels die in een bepaald sub-forum van kracht zijn.

Topic verplaatst vanuit SA: Technische Problemen.

Geplaatst:

Hallo,

Een tip om lag te voorkomen, bij mij werkt hij iniedergeval.

Ga in je GTA menu naar options --> display setup --> advanced --> zet frame limiter op 'off'

Ik hoop dat het werkt!

sean5874

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...