preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Hallo ik ben bezig met een toll script. Ik heb nu een command gemaakt dat de gates opend en -100 van je geld af haald maar nu wil ik dat de gate naar 4 a 5 seconden weer dicht gaan hoe doe ik dat! Dankje wel! Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Gewoon je poorten weer sluiten als er niemand in de buurt is? Toon anders je script eens als het niet lukt. :S Bewerkt: 9 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 denk niet dat het handig is ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Wat bedoel je met: denk niet dat het handig is ? Reageren
preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 denk niet dat het handig is ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 2.821289,2.00); MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289,2.00); MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289,2.00); MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090,2.00); MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392,2.00); MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392,2.00); MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138,2.00); MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510,2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); } //return 1; } heel eenvoudig scripje is om te proberen met moveobjects:P Reageren
goudewup Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Probeer eens wat met public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } Dus bijv dat je je object laat bewegen tot ergens diep in de grond, en hem daarna gewoon weer terug laat gaan Reageren
preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 maar hoe laat ik dat ding dicht gaan na 4 seconden zonder een command XD Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ohh, ik dacht dat je met automatische poorten werkte. Reageren
preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 is het niet mogelijk om in je command 4 seconden daar na weer iets nieuws laat gebeuren ik zeg maar even wat je doed /weapons die geeft jou een minigun en 4 seconden later geeft hij je een rocket launcher zeg maar een achterstand in je script maken Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) => SetTimer => SetTimerEx => Alle script functies EDIT: Hier zijn ook nog een heleboel handige links: Zoek-links: => Google. => Op SAMP wiki zoeken. => SAMP forum => GTA forum Tutorials: => SAMP beginner's tutorial => GTA forums tutorial list => Sandra's account tutorial => Sandra's beginners tutorial Bewerkt: 9 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
preshantram Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 kun jij zorgen dat if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); } //return 1; } naar 4 seconden weer dicht gaat de standaard plekken zijn dit MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 6.821289,2.00); MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106,2.00); MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537,2.00); MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090,2.00); MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 12.648392,2.00); MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 12.648392,2.00); MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138,2.00); MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 16.606510,2.00); Reageren
Ymosky Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Woei, wat een berg links. eentje zou volgens mij genoeg moeten zijn.. Maargoed, In >>>deze<<< post van Sandra staat duidelijk omschreven hoe je een gate automatisch laat sluiten. Daarmee zal het je wel lukken denk ik, succes! gr. Ymosky Bewerkt: 9 februari 2010 door Ymosky Reageren
preshantram Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 nu opent er maar een gate hier zie je mijn scipt #include <a_samp> new gate; new gate2; new gate3; new gate4; new gate5; new gate6; new gate7; new gate8; forward Resetgate(); forward Resetgate2(); forward Resetgate3(); forward Resetgate4(); forward Resetgate5(); forward Resetgate6(); forward Resetgate7(); forward Resetgate8(); public OnFilterScriptInit() { //base CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283); CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500); CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283); CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500); CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500); CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501); CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500); // gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001); gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283); gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066); gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000); gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate1",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate2",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate3",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate4",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate5",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate6",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate7",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) SetTimer("Resetgate8",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) } //return 1; } public Resetgate() { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2); //return 1; } public Resetgate2() { MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2); //return 1; } public Resetgate3() { MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2); //return 1; } public Resetgate4() { MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2); //return 1; } public Resetgate5() { MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2); //return 1; } public Resetgate6() { MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2); //return 1; } public Resetgate7() { MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2); //return 1; } public Resetgate8() { MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2); //return 1; } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) OMFG #include <a_samp> new gate; new gate2; new gate3; new gate4; new gate5; new gate6; new gate7; new gate8; forward Resetgates(); public OnFilterScriptInit() { //base CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283); CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500); CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283); CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500); CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500); CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000); CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500); CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501); CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500); // gates // gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001); gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283); gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066); gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500); gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000); gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000); gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00); MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00); MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00); GivePlayerMoney(playerid, -100); SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden) return 1; } return 0; } public Resetgate() { MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2); MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2); MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2); MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2); MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2); MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2); MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2); MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2); return 1; } Bewerkt: 12 februari 2010 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.