Jump to content

Gates automatisch laten dichtgaan nadat geopend is


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ben bezig met een toll script.

Ik heb nu een command gemaakt dat de gates opend en -100 van je geld af haald maar nu wil ik dat de gate naar 4 a 5 seconden weer dicht gaan hoe doe ik dat! Dankje wel!

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon je poorten weer sluiten als er niemand in de buurt is?

Toon anders je script eens als het niet lukt. :S

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst:

denk niet dat het handig is

ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak :puh:

Geplaatst:

denk niet dat het handig is

ik dacht aan een timer van 4.5 seconden maar ik weet niet hoe ik die dingen maak :puh:

if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 2.821289,2.00);

MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289,2.00);

MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289,2.00);

MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090,2.00);

MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392,2.00);

MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392,2.00);

MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138,2.00);

MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510,2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

}

//return 1;

}

heel eenvoudig scripje is om te proberen met moveobjects:P

Geplaatst:

Probeer eens wat met

public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}

Dus bijv dat je je object laat bewegen tot ergens diep in de grond, en hem daarna gewoon weer terug laat gaan ;)

Geplaatst:

is het niet mogelijk om in je command 4 seconden daar na weer iets nieuws laat gebeuren ik zeg maar even wat je doed /weapons die geeft jou een minigun en 4 seconden later geeft hij je een rocket launcher zeg maar een achterstand in je script maken

Geplaatst:

kun jij zorgen dat if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);

MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);

MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

}

//return 1;

}

naar 4 seconden weer dicht gaat

de standaard plekken zijn dit

MoveObject (Gate1, 60.701591, -1537.622559, 6.821289,2.00);

MoveObject (Gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106,2.00);

MoveObject (Gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537,2.00);

MoveObject (Gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090,2.00);

MoveObject (Gate5, 2889.514648, -940.830261, 12.648392,2.00);

MoveObject (Gate6, 2869.452637, -940.982361, 12.648392,2.00);

MoveObject (Gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138,2.00);

MoveObject (Gate8, 2847.472656, -935.691528, 16.606510,2.00);

Geplaatst: (bewerkt)

Woei, wat een berg links. eentje zou volgens mij genoeg moeten zijn.. :puh:

Maargoed, In >>>deze<<< post van Sandra staat duidelijk omschreven hoe je een gate automatisch laat sluiten.

Daarmee zal het je wel lukken denk ik, succes! :tu:

gr. Ymosky

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:

nu opent er maar een gate hier zie je mijn scipt

#include <a_samp>

new gate;

new gate2;

new gate3;

new gate4;

new gate5;

new gate6;

new gate7;

new gate8;

forward Resetgate();

forward Resetgate2();

forward Resetgate3();

forward Resetgate4();

forward Resetgate5();

forward Resetgate6();

forward Resetgate7();

forward Resetgate8();

public OnFilterScriptInit()

{

//base

CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283);

CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000);

CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500);

CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283);

CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500);

CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500);

CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000);

CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501);

CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

// gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001);

gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283);

gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066);

gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500);

gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

return 1;

}

public OnFilterScriptExit()

{

return 1;

}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{

if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);

MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);

MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);

GivePlayerMoney(playerid, -100);

SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate1",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate2",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate3",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate4",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate5",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate6",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate7",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

SetTimer("Resetgate8",15000,0); //verander zelf de tijd. (nu sluit die na 15 seconden)

}

//return 1;

}

public Resetgate()

{

MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2);

//return 1;

}

public Resetgate2()

{

MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2);

//return 1;

}

public Resetgate3()

{

MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2);

//return 1;

}

public Resetgate4()

{

MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2);

//return 1;

}

public Resetgate5()

{

MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2);

//return 1;

}

public Resetgate6()

{

MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2);

//return 1;

}

public Resetgate7()

{

MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2);

//return 1;

}

public Resetgate8()

{

MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2);

//return 1;

}

Geplaatst: (bewerkt)

OMFG

#include <a_samp>
new gate;
new gate2;
new gate3;
new gate4;
new gate5;
new gate6;
new gate7;
new gate8;

forward Resetgates();

public OnFilterScriptInit()
{
//base
CreateObject(9623, 59.965393, -1533.138916, 7.004272, 0.0000, 0.0000, 261.3283);
CreateObject(1262, 67.104416, -1537.238159, 11.798193, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(1262, 68.225349, -1528.046143, 11.648608, 0.0000, 0.0000, 258.7500);
CreateObject(9623, 1686.488403, -810.756531, 58.633427, 0.0000, 0.0000, 351.3283);
CreateObject(976, 1668.155518, -810.661621, 55.528599, 0.0000, 0.0000, 348.7500);
CreateObject(976, 1694.936157, -814.727417, 55.492210, 0.0000, 0.0000, 348.7500);
CreateObject(1262, 1681.140381, -814.493530, 61.799816, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
CreateObject(1262, 1690.280640, -815.887573, 61.851566, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(9623, 2884.996338, -938.473877, 12.669286, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(9623, 2843.244141, -934.319397, 17.359818, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(8578, 2908.125000, -951.542419, 16.655424, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2863.476074, -941.339478, 12.774612, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2879.905273, -941.297241, 12.152740, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2856.471191, -937.263367, 17.265892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2829.919678, -938.519470, 16.945572, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1262, 2839.334229, -938.310547, 20.915329, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(1262, 2847.006104, -938.820007, 20.892756, 0.0000, 0.0000, 191.2500);
CreateObject(1262, 2870.612305, -942.974487, 15.931124, 0.0000, 0.0000, 191.2501);
CreateObject(1262, 2888.829590, -942.974487, 15.839272, 0.0000, 0.0000, 191.2500);

// gates
//	gate = CreateObject(980, 1542.057495, -1627.603271, 15.156204, 0.0000, 0.0000, 90.0001);
gate = CreateObject(980, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 0.0000, 0.0000, 261.3283);
gate2 = CreateObject(980, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 0.0000, 0.0000, 263.9066);
gate3 = CreateObject(980, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
gate4 = CreateObject(980, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 0.0000, 0.0000, 168.7500);
gate5 = CreateObject(980, 2889.514648, -940.830261, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
gate6 = CreateObject(980, 2869.452637, -940.982361, 12.648392, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
gate7 = CreateObject(980, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
gate8 = CreateObject(980, 2847.472656, -935.691528, 16.606510, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp("/pay", cmdtext, true) == 0)
{
	MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 2.821289, 2.00);
	MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 2.821289, 2.00);
	MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 33.821289, 2.00);
	MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 38.503090, 2.00);
	MoveObject(gate5, 2889.514648, -940.830261, 2.648392, 2.00);
	MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2.00);
	MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 7.062138, 2.00);
	MoveObject(gate8, 2847.472656, -935.691528, 6.606510, 2.00);
	GivePlayerMoney(playerid, -100);
	SetTimer("Resetgate",15000,0); //verander zelf de tijd.  (nu sluit die na 15 seconden)
	return 1;
}

return 0;
}

public Resetgate()
{
MoveObject(gate, 60.701591, -1537.622559, 6.821289, 2);
MoveObject(gate2, 61.398376, -1527.718872, 6.726106, 2);
MoveObject(gate3, 1681.098633, -812.494324, 58.530537, 2);
MoveObject(gate4, 1689.853882, -813.293091, 58.503090, 2);
MoveObject(gate5,2889.514648, -940.830261, 12.648392, 2);
MoveObject(gate6, 2869.452637, -940.982361, 2.648392, 2);
MoveObject(gate7, 2838.259277, -935.963867, 17.062138, 2);
MoveObject(gate8, 1588.696289, -1637.719604, 15.652750, 2);
	return 1;
}

Bewerkt: door Crusher!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...