Jump to content

Nvidia Driver problemen


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik was op zoek naar een programma om externe beeldschermen beter te laten werken en fijner te laten werken etc. Maar toen ik er eentje had kreeg ik een error dat ik geen toegang had tot mijn videokaart. Ik dacht 'laat ik eens de drivers opnieuw installeren' en nu heb ik dus mijn drivers verwijderd en zit ik zonder videokaart. Hoe kan ik dit nu oplossen? Want als ik de driver-setup wil openen krijg ik weer dezelfde error.

Iemand enige suggesties? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke error krijg je?

http://i45.tinypic.com/2vnq24m.png

de naam is +.exe omdat ik per ongeluk hernoemde :$ Maar het gaat er dus om dat ik geen Sims kan spelen en ook niks kan doen waar mijn videokaart voor nodig is. En heb hem zsm nodig omdat ik veel films op me HDD heb staan en ik kijk regelmatig films via mijn laptop op mijn TV via HDMI.

Btw.. Het gaat om een laptop :clown:

@hierboven: Hoe start ik op in veilige modus? :)

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het opstarten op f8 drukken, als je het Windows splahscreen ziet ben je te laat. Dan uit de lijst veilige modus kiezen. Het beste is gewoon net zo lang kort op de knop te drukken tot je dat scherm ziet.

Werkt trouwens uitvoeren als administrator niet gewoon? Rechtsklik op het exe bestand en dan "uitvoeren als administrator"

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, even ter uitleg, als je je laptop opstart krijg je eerst een schermpje van je fabrikant te zien (dus, als het een Acer laptop is, krijg je eerst Acer te zien met in één van de hoeken Intel of AMD). Even wachten tot het schermpje weg gaat, en dan op F8 rammen. Als je het laadbalkje van Windows ziet ben je te laat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukt :dans: Maar nu weer een ander probleem... Bij het openen van DisplayFusion (dat Multi-Monitor programma) krijg ik dezelfde error. Heb geïnstalleerd in veilige modus maar nu krijg ik die error :-(

EDIT: Bleek dat mijn firewall de exe's blokkeerde. Opgelost :dans::klap:

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...