Jump to content

2010 Liberty city.


LibertySeasnake

Recommended Posts

Ik heb vragen?

Hoe zal Liberty city volkomen in 2010? En wat zal er gebeuren in liberty city?

Wat denk jij?

Ik denk nog steeds gevaarlijke stad. En dat de schurken nog steeds bezig zijn met de misdaad & Durgsdealing.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij bedoeld hoe dat LC zal zijn ingame, niet voor ons...

Wel, werkzaamheden zullen afgewerkt worden, die enorme brug en ringweg rond Bohan zal afgewerkt worden, maar ik vraag me af waar dat ding eigenlijk eindigt? :7 Want de weg loopt door tot richting Algonquin en daar zie ik geen eind in.

Vervallen panden worden misschien gerenoveerd of opgekocht... maar hier kunnen wij niks nuttig over vertellen, hetgeen dat zal gebeuren met LC zit in je eigen hoofd, in je eigen fantasie, laat het Liberty City van 2010 in jezelf ontstaan ^_^ ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in 2010 van Liberty city. Nog steeds gevaarlijk. Maar Niko bellic voelde verdrietig dat Roman of Kate dood is.

En vermoorden dimitri of Perpigono. Maar ik denk dat Niko stop met de vijandenlijk daden.

Ik heb daarvan een video.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat er veel minder misdaden zullen zijn aangezien Niko toch wel heel wat grote criminelen(Jimmy pegorino, Dimitry Rascalov, Mikhail Faustin) heeft vermoord, en de pegorino crime family niet meer bestaat

in gta 4 zie je ook dat de politie heel hard begint op te treden tegen de misdaad

(little jacob smst je nog dat hij stopt met drugs dealen omdat er te veel agenten zijn

dus ik denk dat de misdaad vaker en beter zal worden aangepakt

Link to comment
Delen op andere websites

Nu de Pegorino's weggevaagd zijn, net als het Torres Cartel, de Ancelotti Family, en de East Holland Drug Crew, zullen de kleine gangs zoals de McReary Mob hun gebieden uitbreiden. Terug Algonquin in!

Bahama Mama's word heropend.

Roman's Taxibedrijf in Hove Beach wordt gerenoveerd.

Roman's oude appartement wordt weer opgebouwd.

The Lost vaagt de AoD uit LC omdat ze al hun hangouts en Clubhouses opblazen.

etc etc etc...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...