grandtheftauto... Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hi! ik zat te zoeken maar vond het nergens dus maakte ik een nieuw onderwerp. Hoe maak je iemand als je kunt kiezen dat hij danst? en dan wie je kiest verschillende dingen doet. bijvoorbeeld: een japan doet: SPECIAL_ACTION_HANDSUP en bijvoorbeeld skin 99: SPECIAL_ACTION_DANCE3 Kan je me helpen? Bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 SetPlayerSpecialAction of ApplyAnimation. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 SetPlayerSpecialAction of ApplyAnimation. uhh setplayerspecialaction doet raar en applyanimation snap ik niet echt. bij setplayerspecialaction doet hij niks, en als ik dan pas op spawn klik gaat hij pas dan dansen -.-" Maar mischien heb ik wel specialaction ergens fout neergezet, ik heb hem neergezet bij requestclass. Moet ik hem ergens anders neerzetten? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 niemand? Reageren
goudewup Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Heb je ApplyAnimation al geprobeerd? Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Ik raad je wel aan om ook op de sa-mp wiki te kijken: hier of op het sa-mp forum: hier of simpelweg de zoekmachine te gebruiken in dit subcategorie: hier Ik raad je tevens ook aan mijn mini-tut te lezen: hier Bewerkt: 11 februari 2010 door megadreams Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 waar moet ik dan setplayeranimation plaatsen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Heb je er al eens over nagedacht om een kijkje te nemen op de SA-mp wiki? Met name de pagina over de callbacks lijkt me een goed plan.. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Heb je er al eens over nagedacht om een kijkje te nemen op de SA-mp wiki? Met name de pagina over de callbacks lijkt me een goed plan.. gaat niet... dit zegt hij op wiki.samp: if(strcmp(cmd, "/handsup", true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); return 1; } Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ja, maar die code staat toch ook in een callback? Wel een andere, namelijk OnPlayerCommandText, maar dat belet je toch niet om de code in een andere callback te zetten? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ja, maar die code staat toch ook in een callback? Wel een andere, namelijk OnPlayerCommandText, maar dat belet je toch niet om de code in een andere callback te zetten? huh??? moet ik dat nou in onplayercommand callbalk zetten? Reageren
WebGhost Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 waar moet ik dan setplayeranimation plaatsen? Wat dacht je van bij OnPlayerRequestClass, ik denk dat jij hem bij OnPlayerSpawn hebt neergezet.. Greetz, Lex Reageren
Crusher!! Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 OnPlayerRequestClass ApplyAnimation OnPlayerSpawn ClearAnimations SNAP JE HET NIET?, WIKI SAMP Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 OnPlayerRequestClass ApplyAnimation OnPlayerSpawn ClearAnimations SNAP JE HET NIET?, WIKI SAMP lukt niet laat eens zien wat je bedoeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.