Jump to content

dans bij skin kiezen


Recommended Posts

Geplaatst:

Je probeerd niet eens ;)

Vind je het niet of niet goed uitgelegd op de wiki, blijf wat uitproberen of zoek via google of dit forum (hier vind je soms al je antwoord) en misschien het sa-mp forum ;)

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • grandtheftauto...

    17

  • Megadreams

    9

  • Crusher!!

    7

  • Freaksken

    4

Geplaatst:

WIKI SAMP

jij denkt dat we zomaar ff je script in elkaar schroeven,,

en dan niet specefiek in dit topic maar in alle andere.. ik vraag me af

tis JOUW server en ONS script. wie is dan de eigenaar?

Geplaatst:

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
switch(classid)
{
  case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
  case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk ",4.1,1,1,1,1,0);
  //en zo verder
}
return 1;
}

Zo moeilijk was dat...

Als je nu een beetje meer moeite zou doen, dan zou je het ook wel gelukt zijn. :puh:

Geplaatst:

WIKI SAMP

jij denkt dat we zomaar ff je script in elkaar schroeven,,

en dan niet specefiek in dit topic maar in alle andere.. ik vraag me af

tis JOUW server en ONS script. wie is dan de eigenaar?

Eigenlijk moet hij dan misschien bij elk stuk code dit zetten:

// gemaakt door ??????

Geplaatst: (bewerkt)

sorry :$

maar ik wist niet dat je case er voor moest doen

Bedankt _O_

P.S ik krijg deze warns als ik dit doe:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
   SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
   SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid 324,34, 54,122, 173,35);
   return 1;
}

dit zijn mijn waarschuwingen:

error 001: expected token: ",", but found "-integer value-"

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

error 001: expected token: ";", but found ")"

error 029: invalid expression, assumed zero

fatal error 107: too many error messages on one line

Al die errors horen onder switchclass: '{'

Bewerkt: door Rockline
Geplaatst:

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. ;)

ja maar als ik het spel opstart danst het poppetje niet :ch:

wat heb ik verkeerd gedaan?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. knipoog.gif

Waar ben ik dat vergeten? confused2.gif

Niet jij, rockline bedoelde hij knipoog.gif

EDIT: ik zie trouwens de fout al (met name in SetPlayerCameraLookAt): die , in een coord moet een . zijn, en ook ben je achter playerid een , vergeten, hier maar eens de juiste code:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);
return 1;
}

P.S: indentatie is een beetje weg door die textarea van dit forum knipoog.gif

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. knipoog.gif

Waar ben ik dat vergeten? confused2.gif

Niet jij, rockline bedoelde hij knipoog.gif

EDIT: ik zie trouwens de fout al (met name in SetPlayerCameraLookAt): die , in een coord moet een . zijn, en ook ben je achter playerid een , vergeten, hier maar eens de juiste code:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);
return 1;
}

P.S: indentatie is een beetje weg door die textarea van dit forum knipoog.gif

dan heb ik nog een klein vraagje:

waarom danst hij niet?!?!?!

Geplaatst:

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

Geplaatst:

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

hoe bedoel je? :?

Geplaatst:

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

hoe bedoel je? :?

SA:MP heeft een bug waardoor als je een animatie wilt laten afspelen, die speler het voor de eerste keer (sinds die de server heeft gejoint) niet ziet, als je de animatie voor een 2de keer laat afspelen zal het wel weer werken.

Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat zou toch moeten opgelost zijn als je een andere skin kiest?

Geplaatst:

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft knipoog.gif

hoe bedoel je? confused2.gif

SA:MP heeft een bug waardoor als je een animatie wilt laten afspelen, die speler het voor de eerste keer (sinds die de server heeft gejoint) niet ziet, als je de animatie voor een 2de keer laat afspelen zal het wel weer werken.

Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat zou toch moeten opgelost zijn als je een andere skin kiest?

Niet als die andere skin een andere animatie gebruikt ;)

Elke animatie moet twee keer worden uitgevoerd dan werkt die animatie pas ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...