Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 // gemaakt door ?????? Ja, zoiets.. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 @ megadreams, ik moet dus: case 0: animatie case 0: animatie case 1: animatie case 1: animatie Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Nee dan krijg je een mooie error Omdat je 2x dezelfde case uitvoerd wat niet mag, je moet zelf even bedenken hoe je het wil oplossen Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Nee dan krijg je een mooie error Omdat je 2x dezelfde case uitvoerd wat niet mag, je moet zelf even bedenken hoe je het wil oplossen ok? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 laat maar >>> Door Sandra: Goede instelling... :S<<< Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 laat maar OMFG,, eerst 3 pages maken, en dan zeggen laatmaar... je maakt me steeds pissiger,, en ik denk niet IK alleen... Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 laat maar OMFG,, eerst 3 pages maken, en dan zeggen laatmaar... je maakt me steeds pissiger,, en ik denk niet IK alleen... Geloof mij dat is iedereen al Reageren
Freaksken Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 (bewerkt) OMFG,, eerst 3 pages maken, en dan zeggen laatmaar... je maakt me steeds pissiger,, en ik denk niet IK alleen... Aha toch nog iemad die erzo over denkt. Geloof mij dat is iedereen al Idd, bevestiging van mij. Bewerkt: 20 februari 2010 door Freaksken Reageren
Sandra Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Heren, op elk forum heb je wel leden die veel vragen en/of op een vreemde manier reageren op eventuele hulp, maar dit laat voortaan dit soort reacties achterwege a.j.b. Mocht je je ergeren aan welk lid dan ook, dan hoeft niet het hele forum het te weten. Los geschillen op via een privegesprek met diegene, of stuur een PB naar de moderator van het desbetreffende forum. Dan lost hij/zij het wel op. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Heren, op elk forum heb je wel leden die veel vragen en/of op een vreemde manier reageren op eventuele hulp, maar dit laat voortaan dit soort reacties achterwege a.j.b. Mocht je je ergeren aan welk lid dan ook, dan hoeft niet het hele forum het te weten. Los geschillen op via een privegesprek met diegene, of stuur een PB naar de moderator van het desbetreffende forum. Dan lost hij/zij het wel op. zow.... en wat betekent a.j.b? Reageren
goudewup Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 alsjeblieft denk ik Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Heren, op elk forum heb je wel leden die veel vragen en/of op een vreemde manier reageren op eventuele hulp, maar dit laat voortaan dit soort reacties achterwege a.j.b. Mocht je je ergeren aan welk lid dan ook, dan hoeft niet het hele forum het te weten. Los geschillen op via een privegesprek met diegene, of stuur een PB naar de moderator van het desbetreffende forum. Dan lost hij/zij het wel op. zow.... en wat betekent a.j.b? Volgens mij bedoeld ze AUB Reageren
Sandra Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 @Goudewup: inderdaad. En nu ontopic! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 @Goudewup: inderdaad. En nu ontopic! Ontopic!, er is geen ontopic, want die ongeintereseerde *****, gaat naar 3pages zeggen LAATMAAR, topic is over en uit.. >>> Door Sandra: Kijk eens in je inbox<<< Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 @Goudewup: inderdaad. En nu ontopic! Ontopic!, er is geen ontopic, want die ongeintereseerde *****, gaat naar 3pages zeggen LAATMAAR, topic is over en uit.. Goh Crusher!!, zou je denken waarom ik LAAT MAAR heb gschreven? ik doe alles van die code hoe het staat in mijn pawno, en dan doet hij het niet -.- dan vraag ik? waarom danst hij niet?!!?! en dan krijg ik maar een DOM antwoord van jou. Dus daarom LAAT MAAR! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.