Jump to content

dans bij skin kiezen

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• grandtheftauto...

17

• Megadreams

9

• Crusher!!

7

• Freaksken

4

Geplaatst:

@ megadreams,

ik moet dus:

case 0: animatie

case 0: animatie

case 1: animatie

case 1: animatie

Geplaatst:

Nee dan krijg je een mooie error ;)

Omdat je 2x dezelfde case uitvoerd wat niet mag, je moet zelf even bedenken hoe je het wil oplossen ;)

Geplaatst:

Nee dan krijg je een mooie error ;)

Omdat je 2x dezelfde case uitvoerd wat niet mag, je moet zelf even bedenken hoe je het wil oplossen ;)

ok?

Geplaatst:

laat maar ;)

OMFG,, eerst 3 pages maken, en dan zeggen laatmaar... je maakt me steeds pissiger,, en ik denk niet IK alleen...
Geplaatst:

laat maar knipoog.gif

OMFG,, eerst 3 pages maken, en dan zeggen laatmaar... je maakt me steeds pissiger,, en ik denk niet IK alleen...

Geloof mij dat is iedereen al ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Aha toch nog iemad die erzo over denkt.

Geloof mij dat is iedereen al ;)

Idd, bevestiging van mij.

Bewerkt: door Freaksken
Geplaatst:

Heren, op elk forum heb je wel leden die veel vragen en/of op een vreemde manier reageren op eventuele hulp, maar dit laat voortaan dit soort reacties achterwege a.j.b.

Mocht je je ergeren aan welk lid dan ook, dan hoeft niet het hele forum het te weten. Los geschillen op via een privegesprek met diegene, of stuur een PB naar de moderator van het desbetreffende forum. Dan lost hij/zij het wel op.

Geplaatst:

Heren, op elk forum heb je wel leden die veel vragen en/of op een vreemde manier reageren op eventuele hulp, maar dit laat voortaan dit soort reacties achterwege a.j.b.

Mocht je je ergeren aan welk lid dan ook, dan hoeft niet het hele forum het te weten. Los geschillen op via een privegesprek met diegene, of stuur een PB naar de moderator van het desbetreffende forum. Dan lost hij/zij het wel op.

zow.... en wat betekent a.j.b?
Geplaatst:

zow.... en wat betekent a.j.b?

Volgens mij bedoeld ze AUB :engel:

Geplaatst:

@Goudewup: inderdaad.

En nu ontopic!

Ontopic!, er is geen ontopic, want die ongeintereseerde *****, gaat naar 3pages zeggen LAATMAAR, topic is over en uit..

>>> Door Sandra: Kijk eens in je inbox<<<

Geplaatst:

@Goudewup: inderdaad.

En nu ontopic!

Ontopic!, er is geen ontopic, want die ongeintereseerde *****, gaat naar 3pages zeggen LAATMAAR, topic is over en uit..

Goh Crusher!!,

zou je denken waarom ik LAAT MAAR heb gschreven?

ik doe alles van die code hoe het staat in mijn pawno, en dan doet hij het niet -.-

dan vraag ik? waarom danst hij niet?!!?!

en dan krijg ik maar een DOM antwoord van jou.

Dus daarom

LAAT MAAR!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...