Sandra Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb zelf ook altijd problemen gehad met animaties. Of ze dansten niet bij OnPlayerRequestClass, of ze stopten weer niet met dansen wanneer je spawnt. Ik snap er ook dus niets van. Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb zelf ook altijd problemen gehad met animaties. Of ze dansten niet bij OnPlayerRequestClass, of ze stopten weer niet met dansen wanneer je spawnt. Ik snap er ook dus niets van. Die dingen had ik soms ook voor in 0.2x, maar sinds 0.3 is dat bij mij opgelost. Behalve dan dat de eerste skin niet dans, je moet dan eens op links of rechts drukken en dan werkt het wel. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb zelf ook altijd problemen gehad met animaties. Of ze dansten niet bij OnPlayerRequestClass, of ze stopten weer niet met dansen wanneer je spawnt. Ik snap er ook dus niets van. Die dingen had ik soms ook voor in 0.2x, maar sinds 0.3 is dat bij mij opgelost. Behalve dan dat de eerste skin niet dans, je moet dan eens op links of rechts drukken en dan werkt het wel. Maar als ik code doe, dan dansen ze allemaal niet Reageren
Freaksken Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft SA:MP heeft een bug waardoor als je een animatie wilt laten afspelen, die speler het voor de eerste keer (sinds die de server heeft gejoint) niet ziet, als je de animatie voor een 2de keer laat afspelen zal het wel weer werken. Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat zou toch moeten opgelost zijn als je een andere skin kiest? Als je voor alle skins maar 1 animatie gebruikt plaats je ApplyAnimation bij OnPlayerRequestClass én bij OnPlayerConnect. Ik herhaal, dit is alleen voor 1 animatie voor alle skins. Edit: Rockline, probeer dit eens, als de code van GTAguillaume niet werkt: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(classid == 0) { SetPlayerPos SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt SetPlayerFacingAngle ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0); } else if(classid == 1) { SetPlayerPos SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt SetPlayerFacingAngle ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0); } return 1; } Vergeet niet je coords in te vullen bij SetPlayerPos,... Bewerkt: 23 februari 2010 door Freaksken Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Rockline, probeer dit eens, als de code van GTAguillaume niet werkt: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(classid == 0) { SetPlayerPos SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt SetPlayerFacingAngle ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0); } else if(classid == 1) { SetPlayerPos SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt SetPlayerFacingAngle ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0); } return 1; } Vergeet niet je coords in te vullen bij SetPlayerPos,... Dat is net hetzelfde of mijn code, alleen is dat trager... Je moet gewoon de animatie 2 keer doen. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos SetPlayerCameraPos SetPlayerCameraLookAt SetPlayerFacingAngle ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0); return 1; } Reageren
baskevdb Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 hallo ik heb ook gta samp maar als ik op een server wil vraagt hij naar gta.sa.exe waar kan ik dat gratis downloaden of iets anders dank u Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 hallo ik heb ook gta samp maar als ik op een server wil vraagt hij naar gta.sa.exe waar kan ik dat gratis downloaden of iets anders dank u Allerreerst, dit voegt niets toe aan dit topic, en we mogen je niet helpen bij het download van gta san andreas, als je deze al hebt (legaal) op je computer moet je dan de locatie aanduiden waar ja sa staat dus dit: Schijf:\...\Rockstar Games/GTA San Andreas Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 hallo ik heb ook gta samp maar als ik op een server wil vraagt hij naar gta.sa.exe waar kan ik dat gratis downloaden of iets anders dank u Niet. Je gaat naar de dichtstbijzijnde speelgoedwinkel of gamewinkel en je koopt GTA: San Andreas for nog geen 20 euro. ----- On topic: Ik heb eens gekeken hoe ze het doen in vactions.pwn (het bestand dat meegeleverd wordt en de actions bevat). Je moet de animatie librariers eerst preloaden, zodat ze al in het geheugen zitten. // Plaats dit ergens. Bij voorkeur onderaan je script of in een include. stock PreloadAnimLib(playerid, animlib[]) { ApplyAnimation(playerid,animlib,"null",0.0,0,0,0,0,0); } // Bij OnPlayerConnect PreloadAnimLib(playerid,"BOMBER"); PreloadAnimLib(playerid,"RAPPING"); PreloadAnimLib(playerid,"SHOP"); PreloadAnimLib(playerid,"BEACH"); PreloadAnimLib(playerid,"SMOKING"); PreloadAnimLib(playerid,"FOOD"); PreloadAnimLib(playerid,"ON_LOOKERS"); PreloadAnimLib(playerid,"DEALER"); PreloadAnimLib(playerid,"CRACK"); PreloadAnimLib(playerid,"CARRY"); PreloadAnimLib(playerid,"COP_AMBIENT"); PreloadAnimLib(playerid,"PARK"); PreloadAnimLib(playerid,"INT_HOUSE"); PreloadAnimLib(playerid,"FOOD"); Reageren
WebGhost Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 hallo ik heb ook gta samp maar als ik op een server wil vraagt hij naar gta.sa.exe waar kan ik dat gratis downloaden of iets anders dank u Niet. Je gaat naar de dichtstbijzijnde speelgoedwinkel of gamewinkel en je koopt GTA: San Andreas for nog geen 20 euro. ----- On topic: Ik heb eens gekeken hoe ze het doen in vactions.pwn (het bestand dat meegeleverd wordt en de actions bevat). Je moet de animatie librariers eerst preloaden, zodat ze al in het geheugen zitten. // Plaats dit ergens. Bij voorkeur onderaan je script of in een include. stock PreloadAnimLib(playerid, animlib[]) { ApplyAnimation(playerid,animlib,"null",0.0,0,0,0,0,0); } // Bij OnPlayerConnect PreloadAnimLib(playerid,"BOMBER"); PreloadAnimLib(playerid,"RAPPING"); PreloadAnimLib(playerid,"SHOP"); PreloadAnimLib(playerid,"BEACH"); PreloadAnimLib(playerid,"SMOKING"); PreloadAnimLib(playerid,"FOOD"); PreloadAnimLib(playerid,"ON_LOOKERS"); PreloadAnimLib(playerid,"DEALER"); PreloadAnimLib(playerid,"CRACK"); PreloadAnimLib(playerid,"CARRY"); PreloadAnimLib(playerid,"COP_AMBIENT"); PreloadAnimLib(playerid,"PARK"); PreloadAnimLib(playerid,"INT_HOUSE"); PreloadAnimLib(playerid,"FOOD"); Kijk, dat is nog is nuttig =P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.