symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Weet iemand misschien waar ik die bandana als kleding stuk kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Weet iemand misschien waar ik die bandana als kleding stuk kan kopen? bijd de kleding winkels in de staten van SA Logish tog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) niet meer of van een vriend overkopen zat ooit bij gta sa hier staat het ook + foto badana Bewerkt: 17 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deathiej Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 in de Binco kan je hem kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Weet iemand misschien waar ik die bandana als kleding stuk kan kopen? Check de walktrough, daar is ie voor http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 heel erg bedankt, maar weet iemand ook de naam(ingame naam) van dat ding, wat bandana staat niet in die walktrough lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 in de Binco kan je hem kopen ik heb al in de binco gekeken maar ik kon em daar niet vinden(hoe heet dat kl**e ding? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 in de Binco kan je hem kopen ik heb al in de binco gekeken maar ik kon em daar niet vinden(hoe heet dat kl**e ding? ) rag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 in de Binco kan je hem kopen ik heb al in de binco gekeken maar ik kon em daar niet vinden(hoe heet dat kl**e ding? ) rag dat ding heet rag? dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ow lol, ja das ook een bandana:P. mare ik bedoelde eigenlijk zo'n bandana voor de mond, ik had een plaatje gezien van dat ding, maar ik kan em nergens vinden:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) dat ding heet rag? dankje yup dat ding heet rag graag gedaan rag is plat vertaald: ''lomp vod'' dat je het weet Edit: Red Rag Front Blue Rag Front Black Rag Front Green Rag Front Dat zijn denk ik een bandana voor de mond Bewerkt: 17 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) dankje maar ik bedoelde deze http://www.hcgamer.hu/gamer/images/cikkek/...stwobundles.jpg of kan je deze niet dragen? Bewerkt: 17 juni 2005 door symplexity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dat ding heet rag? dankje yup dat ding heet rag graag gedaan rag is plat vertaald: ''lomp vod'' dat je het weet Edit: Red Rag Front Blue Rag Front Black Rag Front Green Rag Front Dat zijn denk ik een bandana voor de mond nee, dat zijn de bandana's met et knoopje aan de voorkant(d8 ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dankje maar ik bedoelde deze *site* of kan je deze niet dragen? ik weet niet of dat onder reclame valt, maar probeer geen links naar andere gta site's te maken, daar kan je bestraft voor worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) nee, dat zijn de bandana's met et knoopje aan de voorkant(d8 ik) zou wel kunnen ja gebruik btw het edit knopje zodat je niet dubbelpost ik ga nu ff ingame kijken, want ik draag hem zelf <_< in het spel en weet de naam niet meer Edit: lekker bijdehand nou heb ik zelf een dubbelpost :blink: :blink: SORRY!! Bewerkt: 17 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.