symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ow hehe sorry, maar jij hebt zelf die bandana voor de mond? cool, ik moet die ook hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ow hehe sorry, maar jij hebt zelf die bandana voor de mond? cool, ik moet die ook hebben als je bij Binco bij Shades kijkt staat er gewoon alleen ''*kleur* rag'' dan zit ie wel voor je mond eindelijk gevonden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) ow hehe sorry, maar jij hebt zelf die bandana voor de mond? cool, ik moet die ook hebben als je bij Binco bij Shades kijkt staat er gewoon alleen ''*kleur* rag'' dan zit ie wel voor je mond eindelijk gevonden :lol: cool dankje hehe, hij staat echt lijp Bewerkt: 17 juni 2005 door symplexity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ow hehe sorry, maar jij hebt zelf die bandana voor de mond? cool, ik moet die ook hebben als je bij Binco bij Shades kijkt staat er gewoon alleen ''*kleur* rag'' dan zit ie wel voor je mond eindelijk gevonden :lol: cool dankje graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 BTW, gefeliciteerd met je examen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 WIl je het de volgende keer in een pb zetten is beter voor het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
symplexity Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ok zal ik doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.