Jump to content

Auto zonder player teleporteren


Recommended Posts

Geplaatst:

Dan wordt de player meegeteleporteerd, ik zoek een manier hoe de player niet meegeteleporteerd word, of een manier om de player daarna terug te teleporteren naar de vorige locatie.

Geplaatst: (bewerkt)

Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos(); ;)

Hmm werkt nog steeds niet. Heb nu dit:


if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) {
           RemovePlayerFromVehicle(playerid);
           SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0);
       }

Wat er op dit moment gebeurt: De auto word geteleporteerd en ik val dan uit de auto

Bewerkt: door patrick1995
Geplaatst:

Probeer eens om eerst je coordinaten te krijgen.

Dan jezelf uit de auto te halen, de auto te teleporteren en dan jezelf weer terug zetten naar de coordinaten die je hebt opgeslagen.

Geplaatst:

Hoe kan je nu het id van die auto krijgen als je er al uit bent? :puh:

Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de auto op je kop valt ofzo, want ik zie z=200.

Of wil je gewoon dat de auto ergens anders spawnt. Of wil je gewoon dat de auto verdwijnt.

Geplaatst:

 if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) {
           new carid;
           carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
           RemovePlayerFromVehicle(playerid);
           SetVehiclePos(carid,0.0,0.0,200.0);
           return 1;
       }

dit zou moeten werken ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, het is dit:

if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) 
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0);
return 1;
}

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst: (bewerkt)
if(!strcmp("/delete", cmdtext,true))
{        
   new Float:x, Float:y, Float:z;        
   GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);                
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0);
   SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   return 1;
}

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

Remco dat van jou gaat zowieso niet werken.

Eerst zet je de speler uit de auto, en daarna haal je de id op van de auto waar de speler in zit. Maar de speler zit dan dus al niet meer in een auto ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geef dan maar eens de oplossing:

if(!strcmp("delete", cmdtext,true))
{    	
new Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid;   	
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);            	
SetVehiclePos(vehicleid, 0.0, 0.0, 200.0);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return 1;
}

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig...

Heb je het eig al zelf eens getest? Soms teleporteer je mee en soms ook niet, dus SetPlayerPos is wel nodig, heb ik zelf ook ondervonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...