patrick1995 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hoe kan ik een auto zonder player teleporteren? Reageren
patrick1995 Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 SetVehiclePos. Dan wordt de player meegeteleporteerd, ik zoek een manier hoe de player niet meegeteleporteerd word, of een manier om de player daarna terug te teleporteren naar de vorige locatie. Reageren
goudewup Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos(); Reageren
patrick1995 Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos(); Hmm werkt nog steeds niet. Heb nu dit: if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0); } Wat er op dit moment gebeurt: De auto word geteleporteerd en ik val dan uit de auto Bewerkt: 10 februari 2010 door patrick1995 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Probeer eens om eerst je coordinaten te krijgen. Dan jezelf uit de auto te halen, de auto te teleporteren en dan jezelf weer terug zetten naar de coordinaten die je hebt opgeslagen. Reageren
Freaksken Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hoe kan je nu het id van die auto krijgen als je er al uit bent? Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de auto op je kop valt ofzo, want ik zie z=200. Of wil je gewoon dat de auto ergens anders spawnt. Of wil je gewoon dat de auto verdwijnt. Reageren
goudewup Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new carid; carid = GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(carid,0.0,0.0,200.0); return 1; } dit zou moeten werken Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Nee, het is dit: if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0); return 1; } Bewerkt: 10 februari 2010 door D-V-D-K Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } Bewerkt: 10 februari 2010 door Remcconen Reageren
goudewup Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Remco dat van jou gaat zowieso niet werken. Eerst zet je de speler uit de auto, en daarna haal je de id op van de auto waar de speler in zit. Maar de speler zit dan dus al niet meer in een auto Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Ik geef dan maar eens de oplossing: if(!strcmp("delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(vehicleid, 0.0, 0.0, 200.0); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } Bewerkt: 10 februari 2010 door megadreams Reageren
goudewup Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig... Reageren
Freaksken Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig... Heb je het eig al zelf eens getest? Soms teleporteer je mee en soms ook niet, dus SetPlayerPos is wel nodig, heb ik zelf ook ondervonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.